TEISINĖ INFORMACIJA

Dėl elektros energijos pirkimopardavimo sutarties

Klientas turi teisę nutraukti elektros energijos pirkimo-pardavimo sutartį, bet kuriuo metu, įspėjęs apie tai tiekėją (Elektrum Lietuva) ne vėliau nei prieš 35 (trisdešimt penkias) kalendorines dienas.

Klientas turi teisę vienašališkai neatlygintinai nutraukti sutartį su operatoriumi ir (ar) visuomeniniu tiekėju, o esant sudarytai terminuotai sutarčiai ar sutarčiai su nepriklausomu tiekėju – sutartyje nustatyta tvarka ir sąlygomis.

Buitinis elektros energijos vartotojas turi teisę vienašališkai neatlygintinai nutraukti sutartį ir su nepriklausomu tiekėju.

Elektrum Lietuva turi teisę nutraukti Sutartį pateikdamas išankstinį 30 (trisdešimties) dienų pranešimą klientui tokiais atvejais:1)Jei klientas iš esmės pažeidžia Sutartį.2) Jei dėl kliento kaltės operatorius nutraukė arba apribojo elektros energijos perdavimą.

Klientas, prieš sudarydamas arba nutraukdamas elektros energijos pirkimo–pardavimo sutartį su tiekėju, taip pat keisdamas vieną tiekėją kitu tiekėju privalo prieš 3 savaites apie tai raštu arba elektroninių ryšių priemonėmis, jei jomis galima tinkamai identifikuoti asmenį, pranešti operatoriui, prie kurio elektros tinklų yra prijungti vartotojo elektros įrenginiai.

Klientas, pirmą kartą sudarantis elektros energijos pirkimo–pardavimo sutartį, pranešimą operatoriui apie pasirinktą nepriklausomą tiekėją pateikia prieš prijungiant jo įrenginius prie operatoriaus elektros tinklų, bet ne vėliau kaip elektros apskaitos prietaiso įrengimo dieną.

Klientas, numatantis nutraukti sutartį, privalo iki sutarties nutraukimo dienos raštu arba elektroninių ryšių priemonėmis, jei jomis galima tinkamai identifikuoti asmenį, pranešti elektros komercinės apskaitos prietaisų rodmenis ir kitą galutiniam atsiskaitymui būtiną informaciją bei visiškai atsiskaityti su operatoriumi ir (ar) tiekėju už patiektą elektros energiją bei jos persiuntimo paslaugas, o nebuitinis vartotojas – ir už reaktyviąją elektros energiją.

Čia galite sužinoti buitinio vartotojo elektros energijos pirkimo-pardavimo ir elektros energijos persiuntimo paslaugos teikimo sutarties Bendrąsias sąlygas.

Vartotojų ginčų ir skundų nagrinėjimas

Vartotojas, manantis, kad energetikos įmonė, vykdydama energetikos veiklą, pažeidė jo teises ar teisėtus interesus, susijusius su vartojimo sutartimi, pirmiausia privalo raštu kreiptis į energetikos įmonę ir nurodyti savo reikalavimus. Energetikos įmonė privalo išnagrinėti vartotojo kreipimąsi ir jam motyvuotai atsakyti ne vėliau kaip per 30 dienų nuo kreipimosi gavimo dienos. Jeigu energetikos įmonė netenkina vartotojo reikalavimų arba juos tenkina iš dalies, atsakyme vartotojui turi būti pateikta informacija apie vartojimo ginčų neteisminio sprendimo instituciją ar kitą subjektą, kompetentingą spręsti ginčą (Valstybinę energetikos reguliavimo tarnybą). Vartotojo kreipimasis į vartojimo ginčų neteisminio sprendimo subjektą neatima vartotojo teisės kreiptis į teismą. Vartotojas turi teisę ginti savo teises ir kitais, Energetikos įstatyme nenumatytais, teisėtais būdais. Daugiau informacijos pateikiama Energetikos įstatyme.

Vartotojas turi teisę užpildyti prašymą Elektroninio ginčų sprendimo (EGS) platformoje (http://ec.europa.eu/odr/).

Plačiau Europos Komisijos parengtą klausimų ir atsakymų energijos vartotojams sąrašą galite skaityti čia.

Kokybės, aplinkos apsaugos ir darbuotojų saugos ir sveikatos politika

Apie Kokybės, aplinkos apsaugos ir darbuotojų saugos ir sveikatos politiką galite skaityti čia.

ISO sertifikatai:

ISO 9001 sertifikatas

ISO 14001 sertifikatas

ISO 45001 sertifikatas

Nepriklausomo tiekėjo „Elektrum Lietuva“, UAB prievolių įvykdymo užtikrinimas

  • Vadovaujantis Lietuvos Respublikos elektros energetikos įstatymu, nepriklausomas tiekėjas privalo turėti galiojantį prievolių įvykdymo užtikrinimą, kai elektros energija tiekiama buitiniams vartotojams.
  • Šiuo metu nepriklausomas tiekėjas „Elektrum Lietuva“, UAB yra pateikęs Valstybinei energetikos reguliavimo tarybai prievolių įvykdymo užtikrinimą 3 300 000 EUR sumai, galiojimo terminas 2026-01-31.

Kliento patirties įvertinimo apklausos duomenų apsauga

Apklausa vykdoma anonimine forma, t. y. „Elektrum Lietuva“ gaus tik apibendrintus apklausos atsakymų rezultatus, be Jūsų asmens duomenų. Išskyrus atvejus, kai apklausoje nurodėte, kad pageidaujate, jog „Elektrum Lietuva“ susisiektų su Jumis tam, kad geriau suprastų Jūsų atsakymus ir pastebėjimus, bei nurodėte savo kontaktinius duomenis.

Asmens duomenų, surinktų apklausos metu, valdytojas yra „Elektrum Lietuva“, UAB (toliau – Elektrum), Lvivo g. 21A, LT-09313 Vilnius, el. pašto adresas: info@elektrum.lt, telefono numeris +370 700 77 000, Asmens duomenų apsaugos pareigūno el. pašto adresas: gdpr@elektrum.lt.

Apklausos tikslais Elektrum, kaip duomenų valdytojas, tvarkys šiuos Jūsų asmens duomenis (jeigu taikoma): vardą, pavardę, kontaktinius duomenis, išreikštą nuomonę.

Duomenys tvarkomi siekiant įvertinti ir pagerinti paslaugų teikimo kokybę.

Teisinis pagrindas gauti kvietimus dalyvauti Elektrum apklausose yra Jūsų sutikimas, pateiktas savitarnos portale, ir sutikimas, kad su Jumis būtų susisiekta apklausos metu, kurį suteikiate nurodydami savo kontaktinius duomenis apklausos formoje (jeigu taikoma), taip pat teisėti Elektrum interesai vertinti ir gerinti paslaugų teikimo kokybę. Dalyvis turi teisę bet kuriuo metu atšaukti savo sutikimą. Sutikimo atšaukimas neturi įtakos duomenų tvarkymo veiksmams, atliktiems iki atšaukimo. Sutikimą galima atšaukti, naudojantis aukščiau pateiktais duomenų valdytojo kontaktiniais duomenimis.

Siekiant užtikrinti aukščiau nurodytų tikslų pasiekimą, duomenų valdytojas tvarkys duomenis, gautus iš apklausos dalyvių.

Jūs galite pasinaudoti savo duomenų subjekto teisėmis, kylančiomis iš čia aprašytų procesų ir tikslų. Daugiau informacijos apie tai, kaip Elektrum  tvarko Jūsų asmens duomenis, ir apie Jūsų, kaip duomenų subjekto, teises, galite rasti Privatumo politikoje čia.