XC40 Recharge Twin Pure Electric

Atgal

Baterijos talpa: 78.0kWh

Volvo XC40 Recharge Twin Pure Electric

Atgal

Baterijos talpa: 78.0 kWh

Naudojama baterijos talpa: 75.0 kWh

Rida, km Efektyvumas, kWh/100km AC įkrovimas, km/h DC įkrovimas, km/h
Oficialus 400 19 42
Įkrovimo galia: 11 kW AC
440
Įkrovimo galia (maks.): 151 kW DC
„Elektrum“ 360
Kombinuotas režimas (vasarą)
20
Kombinuotas režimas (vasarą)
47
Duomenys apskaičiuoti darant prielaidą, kad įkrovimo proceso metu nuostoliai yra 10%.
230
Vidutinis įkrovimo greitis iki 80 % 50 kW nuolatinės srovės įkrovimo stotelėje

  

Energijos efektyvumo rodikliai ir palyginimas

Maksimalus nuotolis, km

Maksimali rida mišriu rėžimu yra nuo 240 iki 500 km, priklausomai nuo sezono.

Maršrutas

EV duomenų bazės duomenys

„Elektrum“ vasaros testas

„Elektrum“ žiemos testas

Miestas 350 - 500 - -

Greitkelis

240 - 305 - -

Mišrus

290 - 380 360 325

Lentelėje parodyta maksimali „Elektrum“ ekspertų užfiksuota rida bandomuoju važiavimu ECO režimu ir naudojant oro kondicionierių vasaros sezonu bei šildymą žiemos sezonu. Faktinė maksimali rida priklauso nuo važiavimo greičio, maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Energijos sąnaudos, kWh/100 km

Energijos sąnaudos, priklausomai nuo sezono ir režimo, yra nuo 15,0 iki 31,3 kWh/100 km.

Maršrutas

EV duomenų bazės duomenys

Elektrum vasaros testas

Elektrum žiemos testas

Miestas 15.0 - 21.4 18.1  22.1
Greitkelis

24.6 - 31.3

22.8  27.9
Mišrus

19.7 - 25.9

19.5 21.2

 

 
 

Vidutinis energijos suvartojimas pastoviu greičiu

Greitis km/val. Elektrum vasaros testas, kWh/100 km

Elektrum žiemos testas, kWh/100 km

50 13.5 18.3
70 17.5 21.7
90 23.8 26.5

Lentelėje pateikiamos „Elektrum“ ekspertų bandomojo važiavimo metu elektromobilio borto kompiuteryje fiksuojamos energijos sąnaudos važiuojant ECO režimu ir naudojant oro kondicionierių vasaros sezonu bei šildymą žiemos sezonu. Faktinės energijos sąnaudos priklauso nuo važiavimo greičio, maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Baterija ir įkrovimas

Bendra baterijos talpa

78.0 kWh

Naudojama baterijos talpa

75.0 kWh 

 

 

SCHUKO 230V lizdas

AC įkrovimas

DC įkrovimas

Jungties tipas

Type2 Type2 CCS

Vieta

Kairė pusė - galas

Kairė pusė - galas

Kairė pusė - galas

Įkrovimo galia

2.3 kW 230V / 1x10A 11 kW * 151 kW

 

Įkrovimo laikas

 

38 valandos 30 minučių 8 valandos 15 minučių 0->350 km 32 minutės 35->280 km

Įkrovimo greitis

9 km/h

42 km/h 440 km/h

 

 

Nuolatinės elektros srovės (DC) įkrovimo bandymas

Parametrai

 

50 kW nuolatinės srovės įkrovimas 

Tabulā norādītie uzlādes dati iegūti ElektrumDrive 150kW DC uzlādes stacijā Rīgā, P.Brieža ielā 12. Aprēķinos pieņemts vidējais patēriņš 16.7 kWh/100 km, kas iegūts Elektrum kombinētā režīma testa brauciena laikā.

Vidutinis įkrovimo greitis iki 80%

230 km/val.

Įkrovimo laikas 100 km

26 minutės
Įkrovimo laikas (5->50%) 49 minučių
Įkrovimo laikas (5->70%) 1 valanda 12 minučių
Įkrovimo laikas (5->80%) 1 valanda 23 minutės
Įkrovimo laikas (5->90%) 1 valanda 45 minutės
Įkrovimo laikas (5->95%) 2 valandos 1 minutė

Tikrieji įkrovimo duomenys priklauso nuo įkrovimo stotelės talpos ir elektromobilyje įmontuoto akumuliatoriaus techninių parametrų – daugiausia nuo talpos ir temperatūros įkrovimo metu.

Įkrovimo kreivė

Bandomųjų važiavimų maršruto žemėlapis

Elektromobilių palyginimas pagal WLTP duomenis

Atliekant palyginimą buvo naudojami konkretaus elektromobilio modelio WLTP (World Harmonized Light Vehicle Testing Procedure) standartiniai duomenys. WLTP standartas sukurtas remiantis visame pasaulyje surinktais vairavimo duomenimis ir apima vairavimo situacijas tiek miesto eisme, tiek užmiestyje. Tikroji maksimali rida, vidutinės sąnaudos ir įsibėgėjimas priklauso nuo konkretaus elektromobilio modelio ir jo komplektacijos, pasirinkto maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.