Spring Electric

Atgal

Baterijos talpa: 26.8kWh

Dacia Spring Electric

Atgal

Baterijos talpa: 26.8 kWh

Naudojama baterijos talpa: 25.0 kWh

Rida, km Efektyvumas, kWh/100km AC įkrovimas, km/h DC įkrovimas, km/h
Oficialus 225 12 36
Įkrovimo galia: 6,6 kW kintamoji
170
Įkrovimo galia (maks.): 34 kW DC
„Elektrum“ 201
Kombinuotas režimas (vasarą)
14
Kombinuotas režimas (vasarą)
45
Duomenys apskaičiuoti darant prielaidą, kad įkrovimo proceso metu nuostoliai yra 10%.
205
Vidutinis įkrovimo greitis iki 80%, 50 kW nuolatinės srovės įkrovimo stotelėje

Energijos efektyvumo rodikliai ir palyginimas

Maksimalus nuotolis, km

Maksimali rida mišriu rėžimu yra nuo 115 iki 265 km, priklausomai nuo sezono.

Maršrutas EV duomenų bazės duomenys

„Elektrum“ vasaros testas

Miestas 170 - 265 -
Greitkelis 115 - 150 -
Mišrus 140 - 195 201 Testa dati
Datums: 24.08.2021.
Temperatūra: 13-14◦C
Klimats: Mākoņais, sauss
Vidējais patēriņš 13.9 kWh/100km

Lentelėje parodyta maksimali „Elektrum“ ekspertų užfiksuota rida bandomuoju važiavimu ECO režimu ir naudojant oro kondicionierių vasaros sezonu bei šildymą žiemos sezonu. Faktinė maksimali rida priklauso nuo važiavimo greičio, maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Energijos sąnaudos, kWh/100 km

Energijos sąnaudos, priklausomai nuo sezono ir režimo, yra nuo 10.1 - 23.3 kWh/100 km

Maršrutas EV duomenų bazės duomenys „Elektrum“ vasaros testas
Miestas 10.1 - 15.8  14.5 Testa dati
Datums: 26.08.2021.
Temperatūra: 13-14◦C
Klimats: Mākoņais, sauss
Gretikelis 17.9 - 23.3 18.4 Testa dati
Datums: 25.08.2021.
Temperatūra: 13-14◦C
Klimats: Mākoņais, sauss
Mišrus 13.7 - 19.1 13.3 Testa dati
Datums: 24.08.2021.
Temperatūra: 13-14◦C
Klimats: Mākoņais, sauss
 

Vidutinis energijos suvartojimas pastoviu greičiu  Testa distances garums: 5 km

Greitis, km/h „Elektrum“ vasaros testas, kWh/100 km
50 9.9
70 12.8
90 16.1

Lentelėje pateikiamos „Elektrum“ ekspertų bandomojo važiavimo metu elektromobilio borto kompiuteryje fiksuojamos energijos sąnaudos važiuojant ECO režimu ir naudojant oro kondicionierių vasaros sezonu bei šildymą žiemos sezonu. Faktinės energijos sąnaudos priklauso nuo važiavimo greičio, maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Baterija ir įkrovimas

Bendra baterijos talpa

26.8 kWh

Naudojama baterijos talpa

25.0 kWh 

 

EV duomenų bazės duomenys

Avots: EV-database.org

 

SCHUKO 230V lizdas

 

AC įkrovimas

 

DC įkrovimas

 

Jungties tipas Type2 Type2 CCS
Vieta

Priekyje - per vidurį

Priekyje - per vidurį

Priekyje - per vidurį

Įkrovimo galia 2.3 kW 230V / 1x10A 6.6 kW * 34 kW
Įkrovimo laikas 13 valandų 45 minutės 5 valandos 0->170 km 41 minutė 17->136 km
Įkrovimo greitis 12 km/h 36 km/h 170 km/h
 

Nuolatinės elektros srovės (DC) įkrovimo bandymas Tabulā norādītie uzlādes dati iegūti ElektrumDrive 50kW DC uzlādes stacijā Jūrmalā, Jomas ielā 4. Aprēķinos pieņemts vidējais patēriņš 13.9 kWh/100 km, kas iegūts Elektrum kombinētā režīma testa brauciena laikā.

Parametrai 50 kW nuolatinės srovės įkrovimas

Vidutinis įkrovimo greitis iki 80%

205 km/h

Įkrovimo laikas 100 km

29 minutės
Įkrovimo laikas (5->50%) 21 minutė
Įkrovimo laikas (5->70%) 34 minutės
Įkrovimo laikas (5->80%) 40 minučių
Įkrovimo laikas (5->90%) 47 minutės
Įkrovimo laikas (5->95%) 52 minutės

Tikrieji įkrovimo duomenys priklauso nuo įkrovimo stotelės talpos ir elektromobilyje įmontuoto akumuliatoriaus techninių parametrų – daugiausia nuo talpos ir temperatūros įkrovimo metu.

Įkrovimo kreivė

Bandomųjų važiavimų maršruto žemėlapis

Elektromobilių palyginimas pagal WLTP duomenis

Atliekant palyginimą buvo naudojami konkretaus elektromobilio modelio WLTP (World Harmonized Light Vehicle Testing Procedure) standartiniai duomenys. WLTP standartas sukurtas remiantis visame pasaulyje surinktais vairavimo duomenimis ir apima vairavimo situacijas tiek miesto eisme, tiek užmiestyje. Tikroji maksimali rida, vidutinės sąnaudos ir įsibėgėjimas priklauso nuo konkretaus elektromobilio modelio ir jo komplektacijos, pasirinkto maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.