Leaf

Atgal

Baterijos talpa: 40.0kWh

Nissan Leaf

Atgal

Baterijos talpa: 40.0 kWh

Naudojama baterijos talpa: 39.0 kWh

Rida, km Efektyvumas, kWh/100km AC įkrovimas, km/h DC įkrovimas, km/h
Oficialus 270 14 19
Įkrovimo galia: 3,6 kW kintamoji
230
Įkrovimo galia (maks.): 46 kW DC
„Elektrum“ 225
Kombinuotas režimas (vasarą)
15
Kombinuotas režimas (vasarą)
23
Duomenys apskaičiuoti darant prielaidą, kad įkrovimo proceso metu nuostoliai yra 10%.
241
Vidutinis įkrovimo greitis iki 80%, 50 kW nuolatinės srovės įkrovimo stotelėje

Energijos efektyvumo rodikliai ir palyginimas

Maksimalus nuotolis, km

Maksimali rida mišriu rėžimu yra 160 - 335 km, priklausomai nuo sezono.

Maršrutas

EV duomenų bazės duomenys

„Elektrum“ vasaros testas

„Elektrum“ žiemos testas

Miestas 220 - 335 - -
Greitkelis 160 - 205 - -
Mišrus 190 - 260 225 Testa dati
Datums: 15.09.2021.
Temperatūra: 14-16◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
Vidējais patēriņš 14.5 kWh/100km
213  Testa dati
Datums: 28.02.2022.
Temperatūra: +6 ◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
Vidējais patēriņš 15.0 kWh/100km

Lentelėje parodyta maksimali „Elektrum“ ekspertų užfiksuota rida bandomuoju važiavimu ECO režimu ir naudojant oro kondicionierių vasaros sezonu bei šildymą žiemos sezonu. Faktinė maksimali rida priklauso nuo važiavimo greičio, maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Energijos sąnaudos, kWh/100 km

Energijos sąnaudos, priklausomai nuo sezono ir režimo, yra 11.0 - 23.1 kWh/100 km.

Maršrutas

EV duomenų bazės duomenys

„Elektrum“ vasaros testas

„Elektrum“ žiemos testas

Miestas 11.0 - 16.8  13.5 Testa dati
Datums: 20.07.2021.
Temperatūra: 22-24◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
14.0  Testa dati
Datums: 28.02.2022.
Temperatūra: +6 ◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
Greitkelis 18.0 - 23.1 16.1 Testa dati
Datums: 05.08.2021.
Temperatūra: 20-21◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
19.5  Testa dati
Datums: 25.02.2022.
Temperatūra: +5 ◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
Mišrus 14.2 - 19.5 14.3 Testa dati
Datums: 15.09.2021.
Temperatūra: 14-16◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
15.6  Testa dati
Datums: 28.02.2022.
Temperatūra: +5 ◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
 

Vidutinis energijos suvartojimas pastoviu greičiu  Testa distances garums: 5 km

Greitis, km/h

„Elektrum“ vasaros testas, kWh/100 km

„Elektrum“ žiemos testas, kWh/100 km

50 11.0 11.6
70 13.5 15.0
90 16.8 17.9

Lentelėje pateikiamos „Elektrum“ ekspertų bandomojo važiavimo metu elektromobilio borto kompiuteryje fiksuojamos energijos sąnaudos važiuojant ECO režimu ir naudojant oro kondicionierių vasaros sezonu bei šildymą žiemos sezonu. Faktinės energijos sąnaudos priklauso nuo važiavimo greičio, maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Baterija ir įkrovimas

Bendra baterijos talpa

40.0 kWh

Naudojama baterijos talpa

39.0 kWh 

EV duomenų bazės duomenys

SCHUKO 230V lizdas

AC įkrovimas

DC įkrovimas

Jungties tipas Type2 Type2 CHAdeMO
Vieta

Priekis - viduryje

Priekis - viduryje

Priekis - viduryje

Įkrovimo galia 2.3 kW 230V / 1x10A 3.6 kW 46 kW
Įkrovimo laikas 19 valandų 12 valandų 15 minučių 0->225 km 41 minutė 23->180 km
Įkrovimo greitis 12 km/h 19 km/h 230 km/h

Nuolatinės elektros srovės (DC) įkrovimo bandymas Tabulā norādītie uzlādes dati iegūti ElektrumDrive 50kW DC uzlādes stacijā Jūrmalā, Jomas ielā 4. Aprēķinos pieņemts vidējais patēriņš 15.1 kWh/100 km, kas iegūts Elektrum kombinētā režīma testa brauciena laikā.

Parametrai

50 kW nuolatinės srovės įkrovimas

Vidutinis įkrovimo greitis iki 80%

241 km/h

Įkrovimo laikas 100 km

25 minutės
Įkrovimo laikas (5->50%) 23 minutės
Įkrovimo laikas (5->70%) 34 minutės
Įkrovimo laikas (5->80%) 41 minutė
Įkrovimo laikas (5->90%) 50 minučių
Įkrovimo laikas (5->95%) 56 minutės

Tikrieji įkrovimo duomenys priklauso nuo įkrovimo stotelės talpos ir elektromobilyje įmontuoto akumuliatoriaus techninių parametrų – daugiausia nuo talpos ir temperatūros įkrovimo metu.

Įkrovimo kreivė

Bandomųjų važiavimų maršruto žemėlapis

Elektromobilių palyginimas pagal WLTP duomenis

Atliekant palyginimą buvo naudojami konkretaus elektromobilio modelio WLTP (World Harmonized Light Vehicle Testing Procedure) standartiniai duomenys. WLTP standartas sukurtas remiantis visame pasaulyje surinktais vairavimo duomenimis ir apima vairavimo situacijas tiek miesto eisme, tiek užmiestyje. Tikroji maksimali rida, vidutinės sąnaudos ir įsibėgėjimas priklauso nuo konkretaus elektromobilio modelio ir jo komplektacijos, pasirinkto maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.