Kona Electric (2021)

Atgal

Baterijos talpa: 67.5kWh

Hyundai Kona Electric (2021)

Atgal

Baterijos talpa: 67.5 kWh

Naudojama baterijos talpa: 64.0 kWh

Rida, km Efektyvumas, kWh/100km AC įkrovimas, km/h DC įkrovimas, km/h
Oficialus 484 13 58
Įkrovimo galia: 11 kW AC
370
Įkrovimo galia (maks.): 77 kW DC
„Elektrum“ 512
Kombinuotas režimas (vasarą)
13
Kombinuotas režimas (vasarą)
82
Duomenys apskaičiuoti darant prielaidą, kad įkrovimo proceso metu nuostoliai yra 10%.
366
Vidutinis įkrovimo greitis iki 80%, 50 kW nuolatinės srovės įkrovimo stotelėje

Energijos efektyvumo rodikliai ir palyginimas

Maksimalus nuotolis, km

Maksimali rida mišriu rėžimu yra 280 - 595 km, priklausomai nuo sezono.

Maršrutas

EV duomenų bazės duomenys

„Elektrum“ vasaros testa

„Elektrum“ žiemos testas

Miestas 390 - 595 - -
Greitkelis 280 - 365 - -
Mišrus 335 - 460 512 Testa dati
Datums: 30.08.2021.
Temperatūra: 17-18◦C
Klimats: Mākoņais, sauss
Vidējais patēriņš 12.6 kWh/100km
408  Testa dati
Datums: 10.02.2022.-11.02.2022.
Temperatūra: +4 ◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
Vidējais patēriņš 15.4 kWh/100km

Lentelėje parodyta maksimali „Elektrum“ ekspertų užfiksuota rida bandomuoju važiavimu ECO režimu ir naudojant oro kondicionierių vasaros sezonu bei šildymą žiemos sezonu. Faktinė maksimali rida priklauso nuo važiavimo greičio, maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Energijos sąnaudos, kWh/100 km

Energijos sąnaudos, priklausomai nuo sezono ir režimo, yra 10.8 - 22.9 kWh/100 km.

Maršrutas

EV duomenų bazės duomenys Avots: EV-database.org

„Elektrum“ vasaros testas

„Elektrum“ žiemos testas

Miestas 10.8 - 16.4 12.3 Testa dati
Datums: 31.08.2021.
Temperatūra: 18-19◦C
Klimats: Mākoņais, sauss

14.8  Testa dati
Datums: 10.02.2022.
Temperatūra: +4 ◦C
Klimats: Skaidrs, sauss

Greitkelis 17.5 - 22.9 14.8 Testa dati
Datums: 30.08.2021.
Temperatūra: 17-18◦C
Klimats: Mākoņais, sauss
19.2  Testa dati
Datums: 11.02.2022.
Temperatūra: +3 ◦C
Klimats: Mākoņains, sauss 
Mišrus 13.9 - 19.1 12.1 Testa dati
Datums: 30.08.2021.
Temperatūra: 17-18◦C
Klimats: Mākoņais, sauss
15.3  Testa dati
Datums: 10.02.2022.
Temperatūra: +4 ◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
 

Vidutinis energijos suvartojimas pastoviu greičiu  Testa distances garums: 5 km

Greitis, km/h

„Elektrum“ vasaros testas, kWh/100 km

„Elektrum“ žiemos testas, kWh/100 km

50 8.3 11.7
70 11.9 15.3
90 14.9 18.5

Lentelėje pateikiamos „Elektrum“ ekspertų bandomojo važiavimo metu elektromobilio borto kompiuteryje fiksuojamos energijos sąnaudos važiuojant ECO režimu ir naudojant oro kondicionierių vasaros sezonu bei šildymą žiemos sezonu. Faktinės energijos sąnaudos priklauso nuo važiavimo greičio, maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Baterija ir įkrovimas

Bendra baterijos talpa

67.5 kWh

Naudojama baterijos talpa

64.0 kWh 

EV duomenų bazės duomenys

SCHUKO 230V lizdas

AC įkrovimas

DC įkrovimas

Jungties tipas

Type2 Type2 CCS
Vieta

Priekinė - vidurys

Priekinė - vidurys Priekinė - vidurys
Įkrovimo galia 2.3 kW 230V / 1x10A 11 kW * 77 kW
Įkrovimo laikas 32 valandos 45 minutės 7 valandos 0->395 km 44 minutės 40->316 km
Įkrovimo greitis 12 km/h 58 km/h 370 km/h
 

Nuolatinės elektros srovės (DC) įkrovimo bandymas Tabulā norādītie uzlādes dati iegūti ElektrumDrive 50kW DC uzlādes stacijā Jūrmalā, Jomas ielā 4. Aprēķinos pieņemts vidējais patēriņš 12.6 kWh/100 km, kas iegūts Elektrum kombinētā režīma testa brauciena laikā.

Parametrai

50 kW nuolatinės srovės įkrovimas

Vidutinis įkrovimo greitis iki 80%

366 km/h

Įkrovimo laikas 100 km

16 minučių
Įkrovimo laikas (5->50%) 39 minutės
Įkrovimo laikas (5->70%) 58 minutės
Įkrovimo laikas (5->80%) 1 valanda 9 minutės
Įkrovimo laikas (5->90%) 1 valanda 25 minutės
Įkrovimo laikas (5->95%) 1 valanda 34 minutės

Tikrieji įkrovimo duomenys priklauso nuo įkrovimo stotelės talpos ir elektromobilyje įmontuoto akumuliatoriaus techninių parametrų – daugiausia nuo talpos ir temperatūros įkrovimo metu.

Įkrovimo kreivė

Elektromobilių palyginimas pagal WLTP duomenis

Atliekant palyginimą buvo naudojami konkretaus elektromobilio modelio WLTP (World Harmonized Light Vehicle Testing Procedure) standartiniai duomenys. WLTP standartas sukurtas remiantis visame pasaulyje surinktais vairavimo duomenimis ir apima vairavimo situacijas tiek miesto eisme, tiek užmiestyje. Tikroji maksimali rida, vidutinės sąnaudos ir įsibėgėjimas priklauso nuo konkretaus elektromobilio modelio ir jo komplektacijos, pasirinkto maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Maksimalus nuotolis, km

Maksimali rida mišriu rėžimu yra 280 - 595 km, priklausomai nuo sezono.

Maršrutas

EV duomenų bazės duomenys

„Elektrum“ vasaros testa

„Elektrum“ žiemos testas

Miestas 390 - 595 - -
Greitkelis 280 - 365 - -
Mišrus 335 - 460 512 Testa dati
Datums: 30.08.2021.
Temperatūra: 17-18◦C
Klimats: Mākoņais, sauss
Vidējais patēriņš 12.6 kWh/100km
408  Testa dati
Datums: 10.02.2022.-11.02.2022.
Temperatūra: +4 ◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
Vidējais patēriņš 15.4 kWh/100km

Lentelėje parodyta maksimali „Elektrum“ ekspertų užfiksuota rida bandomuoju važiavimu ECO režimu ir naudojant oro kondicionierių vasaros sezonu bei šildymą žiemos sezonu. Faktinė maksimali rida priklauso nuo važiavimo greičio, maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Energijos sąnaudos, kWh/100 km

Energijos sąnaudos, priklausomai nuo sezono ir režimo, yra 10.8 - 22.9 kWh/100 km.

Maršrutas

EV duomenų bazės duomenys Avots: EV-database.org

„Elektrum“ vasaros testas

„Elektrum“ žiemos testas

Miestas 10.8 - 16.4 12.3 Testa dati
Datums: 31.08.2021.
Temperatūra: 18-19◦C
Klimats: Mākoņais, sauss

14.8  Testa dati
Datums: 10.02.2022.
Temperatūra: +4 ◦C
Klimats: Skaidrs, sauss

Greitkelis 17.5 - 22.9 14.8 Testa dati
Datums: 30.08.2021.
Temperatūra: 17-18◦C
Klimats: Mākoņais, sauss
19.2  Testa dati
Datums: 11.02.2022.
Temperatūra: +3 ◦C
Klimats: Mākoņains, sauss 
Mišrus 13.9 - 19.1 12.1 Testa dati
Datums: 30.08.2021.
Temperatūra: 17-18◦C
Klimats: Mākoņais, sauss
15.3  Testa dati
Datums: 10.02.2022.
Temperatūra: +4 ◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
 

Vidutinis energijos suvartojimas pastoviu greičiu  Testa distances garums: 5 km

Greitis, km/h

„Elektrum“ vasaros testas, kWh/100 km

„Elektrum“ žiemos testas, kWh/100 km

50 8.3 11.7
70 11.9 15.3
90 14.9 18.5

Lentelėje pateikiamos „Elektrum“ ekspertų bandomojo važiavimo metu elektromobilio borto kompiuteryje fiksuojamos energijos sąnaudos važiuojant ECO režimu ir naudojant oro kondicionierių vasaros sezonu bei šildymą žiemos sezonu. Faktinės energijos sąnaudos priklauso nuo važiavimo greičio, maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Baterija ir įkrovimas

Bendra baterijos talpa

67.5 kWh

Naudojama baterijos talpa

64.0 kWh 

EV duomenų bazės duomenys

SCHUKO 230V lizdas

AC įkrovimas

DC įkrovimas

Jungties tipas

Type2 Type2 CCS
Vieta

Priekinė - vidurys

Priekinė - vidurys Priekinė - vidurys
Įkrovimo galia 2.3 kW 230V / 1x10A 11 kW * 77 kW
Įkrovimo laikas 32 valandos 45 minutės 7 valandos 0->395 km 44 minutės 40->316 km
Įkrovimo greitis 12 km/h 58 km/h 370 km/h
 

Nuolatinės elektros srovės (DC) įkrovimo bandymas Tabulā norādītie uzlādes dati iegūti ElektrumDrive 50kW DC uzlādes stacijā Jūrmalā, Jomas ielā 4. Aprēķinos pieņemts vidējais patēriņš 12.6 kWh/100 km, kas iegūts Elektrum kombinētā režīma testa brauciena laikā.

Parametrai

50 kW nuolatinės srovės įkrovimas

Vidutinis įkrovimo greitis iki 80%

366 km/h

Įkrovimo laikas 100 km

16 minučių
Įkrovimo laikas (5->50%) 39 minutės
Įkrovimo laikas (5->70%) 58 minutės
Įkrovimo laikas (5->80%) 1 valanda 9 minutės
Įkrovimo laikas (5->90%) 1 valanda 25 minutės
Įkrovimo laikas (5->95%) 1 valanda 34 minutės

Tikrieji įkrovimo duomenys priklauso nuo įkrovimo stotelės talpos ir elektromobilyje įmontuoto akumuliatoriaus techninių parametrų – daugiausia nuo talpos ir temperatūros įkrovimo metu.

Bandomųjų važiavimų maršruto žemėlapis

Elektromobilių palyginimas pagal WLTP duomenis

Atliekant palyginimą buvo naudojami konkretaus elektromobilio modelio WLTP (World Harmonized Light Vehicle Testing Procedure) standartiniai duomenys. WLTP standartas sukurtas remiantis visame pasaulyje surinktais vairavimo duomenimis ir apima vairavimo situacijas tiek miesto eisme, tiek užmiestyje. Tikroji maksimali rida, vidutinės sąnaudos ir įsibėgėjimas priklauso nuo konkretaus elektromobilio modelio ir jo komplektacijos, pasirinkto maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.