IONIQ Electric

Atgal

Baterijos talpa: 40.4kWh

Hyundai IONIQ Electric

Atgal

Baterijos talpa: 40.4 kWh

Naudojama baterijos talpa: 38.3 kWh

Rida, km Efektyvumas, kWh/100km AC įkrovimas, km/h DC įkrovimas, km/h
Oficialus 311 12 40
Įkrovimo galia: 7,2 kW kintamoji
220
Įkrovimo galia (maks.): 44 kW DC
„Elektrum“ 311
Kombinuotas režimas (vasarą)
12
Kombinuotas režimas (vasarą)
54
Duomenys apskaičiuoti darant prielaidą, kad įkrovimo proceso metu nuostoliai yra 10%.
292
Vidutinis įkrovimo greitis iki 80%, 50 kW nuolatinės srovės įkrovimo stotelėje

Energijos efektyvumo rodikliai ir palyginimas

Maksimalus nuotolis, km

Maksimālais nobraukums kombinētajā režīmā atkarībā no sezonas ir starp 175- 365 km, priklausomai nuo sezono.

Maršrutas

EV duomenų bazės duomenys

„Elektrum“ vasaros testa

Miestas 235 - 365 -
Greitkelis 175 - 230 -
Mišrus 205 - 290 311 Testa dati
Datums: 04.10.2021.
Temperatūra: 14-15◦C
Klimats: Mākoņais, sauss
Vidējais patēriņš 12.1 kWh/100km

Lentelėje parodyta maksimali „Elektrum“ ekspertų užfiksuota rida bandomuoju važiavimu ECO režimu ir naudojant oro kondicionierių vasaros sezonu bei šildymą žiemos sezonu. Faktinė maksimali rida priklauso nuo važiavimo greičio, maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Energijos sąnaudos, kWh/100 km

Energijos sąnaudos, priklausomai nuo sezono ir režimo, yra 10.5 - 21.9 kWh/100 km.

Maršrutas

EV duomenų bazės duomenys

„Elektrum“ vasaros testas

Miesta 10.5 - 16.3  11.9 Testa dati
Datums: 04.10.2021.
Temperatūra: 14-15◦C
Klimats: Mākoņais, sauss
Greitkelis 16.7 - 21.9 14.3 Testa dati
Datums: 05.10.2021.
Temperatūra: 14-15◦C
Klimats: Mākoņais, sauss
Mišrus 13.2 - 18.7 12.1 Testa dati
Datums: 04.10.2021.
Temperatūra: 14-15◦C
Klimats: Mākoņais, sauss
 

Vidutinis energijos suvartojimas pastoviu greičiu  Testa distances garums: 5 km

Greitis, km/h

„Elektrum“ vasaros testas, kWh/100 km

50 9.1
70 11.6
90 15.2

Lentelėje pateikiamos „Elektrum“ ekspertų bandomojo važiavimo metu elektromobilio borto kompiuteryje fiksuojamos energijos sąnaudos važiuojant ECO režimu ir naudojant oro kondicionierių vasaros sezonu bei šildymą žiemos sezonu. Faktinės energijos sąnaudos priklauso nuo važiavimo greičio, maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Baterija ir įkrovimas

Bendra baterijos talpa

40.4 kWh

Naudojama baterijos talpa

38.3 kWh 

 

EV duomenų bazės duomenys

SCHUKO 230V lizdas

AC įkrovimas

DC įkrovimas

Jungies tipas Type2 Type2 CCS
Vieta

Kairė pusė - galas

Kairė pusė - galas

Kairė pusė - galas

Įkrovimo galia 2.3 kW 230V / 1x10A 7.2 kW * 44 kW
Įkrovimo laikas 19 valandų 45 minutės 6 valandos15 minučių 0->250 km 47 minutės 25->200 km
Įkrovimo greitis 13 km/h 40 km/h 220 km/h
 

Nuolatinės elektros srovės (DC) įkrovimo bandymas Tabulā norādītie uzlādes dati iegūti ElektrumDrive 50kW DC uzlādes stacijā Jūrmalā, Jomas ielā 4. Aprēķinos pieņemts vidējais patēriņš 12.1 kWh/100 km, kas iegūts Elektrum kombinētā režīma testa brauciena laikā.

Parametrai

50 kW nuolatinės srovės įkrovimas

Vidutinis įkrovimo greitis iki 80%

292 km/h

Įkrovimo laikas 100 km

21 minutė
Įkrovimo laikas (5->50%) 28 minutės
Įkrovimo laikas (5->70%) 40 minučių
Įkrovimo laikas (5->80%) 49 minutės
Įkrovimo laikas (5->90%) 1 valanda 7 minutės
Įkrovimo laikas (5->95%) 1 valanda 17 minučių

Tikrieji įkrovimo duomenys priklauso nuo įkrovimo stotelės talpos ir elektromobilyje įmontuoto akumuliatoriaus techninių parametrų – daugiausia nuo talpos ir temperatūros įkrovimo metu.

Įkrovimo kreivė

Bandomųjų važiavimų maršruto žemėlapis

Elektromobilių palyginimas pagal WLTP duomenis

Atliekant palyginimą buvo naudojami konkretaus elektromobilio modelio WLTP (World Harmonized Light Vehicle Testing Procedure) standartiniai duomenys. WLTP standartas sukurtas remiantis visame pasaulyje surinktais vairavimo duomenimis ir apima vairavimo situacijas tiek miesto eisme, tiek užmiestyje. Tikroji maksimali rida, vidutinės sąnaudos ir įsibėgėjimas priklauso nuo konkretaus elektromobilio modelio ir jo komplektacijos, pasirinkto maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.