ID.5 GTX

Atgal

Baterijos talpa: 82.0kWh

Volkswagen ID.5 GTX

Atgal

Baterijos talpa: 82.0 kWh

Naudojama baterijos talpa: 77.0 kWh

Rida, km Efektyvumas, kWh/100km AC įkrovimas, km/h DC įkrovimas, km/h
Oficialus 480 16 49
Įkrovimo galia: 11 kW AC
560
Įkrovimo galia (maks.): 175 kW DC
„Elektrum“ 410
Kombinuotas režimas (vasarą)
17
Kombinuotas režimas (vasarą)
60
Duomenys apskaičiuoti darant prielaidą, kad įkrovimo proceso metu nuostoliai yra 10%.
585
Vidutinis įkrovimo greitis iki 80%, 150 kW nuolatinės srovės įkrovimo stotelėje

Energijos efektyvumo rodikliai ir palyginimas

Maksimalus nuotolis, km

Maksimali rida mišriu rėžimu yra 295 - 590 km, priklausomai nuo sezono.

Maršrutas

EV duomenų bazės duomenys

„Elektrum“ vasaros testas

„Elektrum“ žiemos testas

Miestas 400 - 590 - -
Greitkelis 295 - 375 - -
Mišrus 345 - 465 410  Testa dati
Datums: 13.09.2022. - 14.09.2022.
Temperatūra: 13-15 ◦C
Klimats: Mākoņains, sauss
Vidējais patēriņš: 17.2 kWh/100km
-

Lentelėje parodyta maksimali „Elektrum“ ekspertų užfiksuota rida bandomuoju važiavimu ECO režimu ir naudojant oro kondicionierių vasaros sezonu bei šildymą žiemos sezonu. Faktinė maksimali rida priklauso nuo važiavimo greičio, maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Energijos sąnaudos, kWh/100 km

Energijos sąnaudos, priklausomai nuo sezono ir režimo, yra 13.1 - 26.1 kWh/100 km.

Maršrutsas

EV duomenų bazės duomenys

„Elektrum“ vasaros testas

„Elektrum“ žiemos testas

Miestas 13.1 - 19.3 17.0  Testa dati
Datums: 13.09.2022.
Temperatūra: 15◦C
Klimats: Mākoņains, sauss
-
Greikelis 20.5 - 26.1 18.8  Testa dati
Datums: 12.09.2022.
Temperatūra: 14◦C
Klimats: Mākoņains, sauss
 
-
Mišrus

16.6 - 22.3

16.6  Testa dati
Datums: 13.09.2022.
Temperatūra: 13◦C
Klimats: Mākoņains, sauss
-
 

Vidutinis energijos suvartojimas pastoviu greičiu  Testa distances garums: 5 km

Greitis, km/h

„Elektrum“ vasaros testas, kWh/100 km

„Elektrum“ žiemos testas, kWh/100 km

50 11.7 -
70 15.7 -
90 18.8 -

Lentelėje pateikiamos „Elektrum“ ekspertų bandomojo važiavimo metu elektromobilio borto kompiuteryje fiksuojamos energijos sąnaudos važiuojant ECO režimu ir naudojant oro kondicionierių vasaros sezonu bei šildymą žiemos sezonu. Faktinės energijos sąnaudos priklauso nuo važiavimo greičio, maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Baterija ir įkrovimas

Bendra baterijos talpa

82.0 kWh

Naudojama baterijos talpa

77.0 kWh 

EV duomenų bazės duomenys

SCHUKO 230V lizdas

AC įkrovimas

DC įkrovimas

Jungties tipas Type2 Type2 CCS
Vieta

Kairė pusė - galas

Kairė pusė - galas

Kairė pusė - galas

Įkrovimo galia 2.3 kW 230V / 1x10A 11 kW * 175 kW
Įkrovimo laikas 39 valandos 30 minučių 8 valandos 15 minučių 0->405 km 30 minučių 41->324 km
Įkrovimo greitis 10 km/h 49 km/h 560 km/h
 

Nuolatinės elektros srovės (DC) įkrovimo bandymas

Parametrai

50 kW nuolatinės srovės įkrovimas

150 kW nuolatinės srovės įkrovimas

Vidutinis įkrovimo greitis iki 80% 271 km/h 585 km/h
Įkrovimo laikas 100 km 22 minutės 10 minučių
Įkrovimo laikas (5->50%) 45 minutės 17 minučių
Įkrovimo laikas (5->70%) 1 valanda 4 minutės 29 minutės
Įkrovimo laikas (5->80%) 1 valanda 14 minučių 36 minutės
Įkrovimo laikas (5->90%) 1 valanda 25 minutės 45 minutės
Įkrovimo laikas (5->95%) 1 valanda 33 minutės 52 minutės

Tikrieji įkrovimo duomenys priklauso nuo įkrovimo stotelės talpos ir elektromobilyje įmontuoto akumuliatoriaus techninių parametrų – daugiausia nuo talpos ir temperatūros įkrovimo metu.

Įkrovimo kreivė

Bandomųjų važiavimų maršruto žemėlapis

Elektromobilių palyginimas pagal WLTP duomenis

Atliekant palyginimą buvo naudojami konkretaus elektromobilio modelio WLTP (World Harmonized Light Vehicle Testing Procedure) standartiniai duomenys. WLTP standartas sukurtas remiantis visame pasaulyje surinktais vairavimo duomenimis ir apima vairavimo situacijas tiek miesto eisme, tiek užmiestyje. Tikroji maksimali rida, vidutinės sąnaudos ir įsibėgėjimas priklauso nuo konkretaus elektromobilio modelio ir jo komplektacijos, pasirinkto maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.