ID.3 Pro

Atgal

Baterijos talpa: 62.0kWh

Volkswagen ID.3 Pro

Atgal

Baterijos talpa: 62.0 kWh

Naudojama baterijos talpa: 58.0 kWh

Rida, km Efektyvumas, kWh/100km AC įkrovimas, km/h DC įkrovimas, km/h
Oficialus 414 14 56
Įkrovimo galia: 11 kW AC
490
Įkrovimo galia (maks.): 128 kW DC
„Elektrum“ 338
Kombinuotas režimas (vasarą)
15
Kombinuotas režimas (vasarą)
69
Duomenys apskaičiuoti darant prielaidą, kad įkrovimo proceso metu nuostoliai yra 10%.
308
Vidutinis įkrovimo greitis iki 80%, 50 kW nuolatinės srovės įkrovimo stotelėje

Energijos efektyvumo rodikliai ir palyginimas

Maksimalus nuotolis, km

Maksimali rida mišriu rėžimu yra 250 - 520 km, priklausomai nuo sezono.

Maršrutas

EV duomenų bazės duomenys

„Elektrum“ vasaros testas

„Elektrum“ žiemos testas

Miestas 340 - 520 - -
Greitkelis 250 - 325 - -
Mišrus 295 - 405 338 Testa dati
Datums: 07.09.2021.
Temperatūra: 18-20◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
Vidējais patēriņš 14.9 kWh/100km
285  Testa dati
Datums: 05.01.2022.
Temperatūra: 1◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
Vidējais patēriņš 18.4 kWh/100km

Lentelėje parodyta maksimali „Elektrum“ ekspertų užfiksuota rida bandomuoju važiavimu ECO režimu ir naudojant oro kondicionierių vasaros sezonu bei šildymą žiemos sezonu. Faktinė maksimali rida priklauso nuo važiavimo greičio, maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Energijos sąnaudos, kWh/100 km

Energijos sąnaudos, priklausomai nuo sezono ir režimo, yra 11.2 - 23.2 kWh/100 km.

Maršrutas

EV duomenų bazės duomenys

„Elektrum“ vasaros testas

„Elektrum“ žiemos testas

Miestas 11.2 - 17.1 15.2 Testa dati
Datums: 07.09.2021.
Temperatūra: 18-20◦C
Klimats: Mākoņains, sauss
18.3 Testa dati
Datums: 04.01.2022.
Temperatūra: 3 ◦C
Klimats: Mākoņains, mitrs
Greikelis 17.8 - 23.2 17.3 Testa dati
Datums: 06.09.2021.
Temperatūra: 14-15◦C
Klimats: Mākoņains, sauss
21.6  Testa dati
Datums: 06.01.2022.
Temperatūra: -2 ◦C
Klimats: Mākoņains, mitrs
Mišrus 14.3 - 19.7 14.3 Testa dati
Datums: 07.09.2021.
Temperatūra: 18-20◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
17.5 Testa dati
Datums: 05.01.2022.
Temperatūra: 1 ◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
 
 

Vidutinis energijos suvartojimas pastoviu greičiu  Testa distances garums: 5 km

Greitis, km/h

„Elektrum“ vasaros testas, kWh/100 km

„Elektrum“ žiemos testas, kWh/100 km

50 10.2 14.1
70 13.5 16.4
90 17.1 19.9

Lentelėje pateikiamos „Elektrum“ ekspertų bandomojo važiavimo metu elektromobilio borto kompiuteryje fiksuojamos energijos sąnaudos važiuojant ECO režimu ir naudojant oro kondicionierių vasaros sezonu bei šildymą žiemos sezonu. Faktinės energijos sąnaudos priklauso nuo važiavimo greičio, maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Baterija ir įkrovimas

Bendra baterijos talpa

62.0 kWh

Naudojama baterijos talpa

58.0 kWh 

EV duomenų bazės duomenys

SCHUKO 230V lizdas

AC įkrovimas

DC įkrovimas

Jungties tipas Type2 Type2 CCS
Vieta

Dešinė pusė – galas

Dešinė pusė – galas

Dešinė pusė – galas

Įkrovimo galia 2.3 kW 230V / 1x10A 11 kW * 128 kW
Įkrovimo laikas 29 valandos 45 minutės 6 valandos 15 minučių 0->350 km 30 minučių 35->280 km
Įkrovimo greitis 12 km/h 56 km/h 490 km/h
 

Nuolatinės elektros srovės (DC) įkrovimo bandymas

Parametrai

50 kW nuolatinės srovės įkrovimas

Vidutinis įkrovimo greitis iki 80% 308 km/h

Įkrovimo laikas 100 km

20 minučių
Įkrovimo laikas (5->50%) 30 minučių
Įkrovimo laikas (5->70%) 44 minutė
Įkrovimo laikas (5->80%) 51 minutė
Įkrovimo laikas (5->90%) 1 valanda 1 minutė
Įkrovimo laikas (5->95%) 1 valanda 8 minutės

Tikrieji įkrovimo duomenys priklauso nuo įkrovimo stotelės talpos ir elektromobilyje įmontuoto akumuliatoriaus techninių parametrų – daugiausia nuo talpos ir temperatūros įkrovimo metu.

Įkrovimo kreivė

Bandomųjų važiavimų maršruto žemėlapis

Elektromobilių palyginimas pagal WLTP duomenis

Atliekant palyginimą buvo naudojami konkretaus elektromobilio modelio WLTP (World Harmonized Light Vehicle Testing Procedure) standartiniai duomenys. WLTP standartas sukurtas remiantis visame pasaulyje surinktais vairavimo duomenimis ir apima vairavimo situacijas tiek miesto eisme, tiek užmiestyje. Tikroji maksimali rida, vidutinės sąnaudos ir įsibėgėjimas priklauso nuo konkretaus elektromobilio modelio ir jo komplektacijos, pasirinkto maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.