Enyaq iV 80

Atgal

Baterijos talpa: 82.0kWh

Škoda Enyaq iV 80

Atgal

Baterijos talpa: 82.0 kWh

Naudojama baterijos talpa: 77.0 kWh

Rida, km Efektyvumas, kWh/100km AC įkrovimas, km/h DC įkrovimas, km/h
Oficialus 510 15 51
Įkrovimo galia: 11 kW AC
530
Įkrovimo galia (maks.): 135 kW DC
„Elektrum“ 445
Kombinuotas režimas (vasarą)
16
Kombinuotas režimas (vasarą)
64
Duomenys apskaičiuoti darant prielaidą, kad įkrovimo proceso metu nuostoliai yra 10%.
281
Vidutinis įkrovimo greitis iki 80%, 50 kW nuolatinės srovės įkrovimo stotelėje

Energijos efektyvumo rodikliai ir palyginimas

Maksimalus nuotolis, km

Maksimali rida mišriu rėžimu yra 300 - 615 km, priklausomai nuo sezono.

Maršrutas

EV duomenų bazės duomenys

„Elektrum“ vasaros testas

„Elektrum“ žiemos testas

Miestas 415 - 615 - -
Greitkelis 300 - 385 - -
Mišrus 355 - 485 445 Testa dati
Datums: 10.08.2021.
Temperatūra: 22-24◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
Vidējais patēriņš 16.1 kWh/100km
360  Testa dati
Datums: 16.03.2022. - 17.03.2022.
Temperatūra: -1 līdz +5 ◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
Vidējais patēriņš 20.0 kWh/100km

Lentelėje parodyta maksimali „Elektrum“ ekspertų užfiksuota rida bandomuoju važiavimu ECO režimu ir naudojant oro kondicionierių vasaros sezonu bei šildymą žiemos sezonu. Faktinė maksimali rida priklauso nuo važiavimo greičio, maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Energijos sąnaudos, kWh/100 km

Energijos sąnaudos, priklausomai nuo sezono ir režimo, yra 12.5 - 25.7 kWh/100 km.

Maršrutas

EV duomenų bazės duomenys

„Elektrum“ vasaros testas

„Elektrum“ žiemos testas

Miestas 12.5 - 18.6 14.6 Testa dati
Datums: 11.08.2021.
Temperatūra: 22-24◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
18.9  Testa dati
Datums: 17.03.2022.
Temperatūra: -2 ◦C
Klimats: Skaidrs, sauss 
Greitkelis 20.0 - 25.7 17.8 Testa dati
Datums: 10.08.2021.
Temperatūra: 22-24◦C
Klimats: Mākoņais, sauss
22.6  Testa dati
Datums: 16.03.2022.
Temperatūra: +5 ◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
Mišrus 15.9 - 21.7 15.4 Testa dati
Datums: 10.08.2021.
Temperatūra: 22-24◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
20.2  Testa dati
Datums: 17.03.2022.
Temperatūra: -1 ◦C
Klimats: Skaidrs, sauss 
 

Vidutinis energijos suvartojimas pastoviu greičiu  Testa distances garums: 5 km

Greitis, km/h

„Elektrum“ vasaros testas, kWh/100 km

„Elektrum“ žiemos testas, kWh/100 km

50 10.4 15.9
70 14.5 19.7
90 17.4 23.2

Lentelėje pateikiamos „Elektrum“ ekspertų bandomojo važiavimo metu elektromobilio borto kompiuteryje fiksuojamos energijos sąnaudos važiuojant ECO režimu ir naudojant oro kondicionierių vasaros sezonu bei šildymą žiemos sezonu. Faktinės energijos sąnaudos priklauso nuo važiavimo greičio, maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Baterija ir įkrovimas

Bendra baterijos talpa

82.0 kWh

Naudojama baterijos talpa

77.0 kWh 

EV duomenų bazės duomenys

SCHUKO 230V lizdas

AC įkrovimas

DC įkrovimas

Jungties tipas Type2 Type2 CCS
Vieta

Dešinė pusė – gale

Dešinė pusė – gale

Dešinė pusė – gale

Įkrovimo galia 2.3 kW 230V / 1x10A 11 kW* 135 kW
Įkrovimo laikas 8 valandos 15 minučių 8 valandos15 minučių 0->420 km 33 minutės 42->336 km
Įkrovimo greitis 11 km/h 51 km/h 530 km/h
 

Nuolatinės elektros srovės (DC) įkrovimo bandymas Tabulā norādītie uzlādes dati iegūti ElektrumDrive 50kW DC uzlādes stacijā Jūrmalā, Jomas ielā 4. Aprēķinos pieņemts vidējais patēriņš 16.1 kWh/100 km, kas iegūts Elektrum kombinētā režīma testa brauciena laikā.

Parametrai

50 kW nuolatinės srovės įkrovimas

Vidutinis įkrovimo greitis iki 80% 281 km/h

Įkrovimo laikas 100 km

21 minutė
Įkrovimo laikas (5->50%) 45 minutės
Įkrovimo laikas (5->70%) 1 valanda 4 minutės
Įkrovimo laikas (5->80%) 1 valanda 14 minučių
Įkrovimo laikas (5->90%) 1 valanda 24 minutės
Įkrovimo laikas (5->95%) 1 valanda 31 minutė

Tikrieji įkrovimo duomenys priklauso nuo įkrovimo stotelės talpos ir elektromobilyje įmontuoto akumuliatoriaus techninių parametrų – daugiausia nuo talpos ir temperatūros įkrovimo metu.

Įkrovimo kreivė

Bandomųjų važiavimų maršruto žemėlapis

Elektromobilių palyginimas pagal WLTP duomenis

Atliekant palyginimą buvo naudojami konkretaus elektromobilio modelio WLTP (World Harmonized Light Vehicle Testing Procedure) standartiniai duomenys. WLTP standartas sukurtas remiantis visame pasaulyje surinktais vairavimo duomenimis ir apima vairavimo situacijas tiek miesto eisme, tiek užmiestyje. Tikroji maksimali rida, vidutinės sąnaudos ir įsibėgėjimas priklauso nuo konkretaus elektromobilio modelio ir jo komplektacijos, pasirinkto maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.