e-Rifter Standard

Atgal

Baterijos talpa: 50.0kWh

Peugeot e-Rifter Standard

Atgal

Baterijos talpa: 50.0 kWh

Naudojama baterijos talpa: 45.0 kWh

Rida, km Efektyvumas, kWh/100km AC įkrovimas, km/h DC įkrovimas, km/h
Oficialus 269 17 28
Įkrovimo galia: 7,4 kW kintamoji
320
Įkrovimo galia (maks.): 101 kW DC
„Elektrum“ 280
Kombinuotas režimas (vasarą)
16
Kombinuotas režimas (vasarą)
43
Duomenys apskaičiuoti darant prielaidą, kad įkrovimo proceso metu nuostoliai yra 10%.
424
Vidutinis įkrovimo greitis iki 80%, 150 kW nuolatinės srovės įkrovimo stotelėje

Energijos efektyvumo rodikliai ir palyginimas

Maksimalus nuotolis, km

Maksimali rida mišriu rėžimu yra 140 - 300 km, priklausomai nuo sezono.

Maršrutas

EV duomenų bazės duomenys

„Elektrum“ vasaros testas

„Elektrum“ žiemos testas

Miestas 210 - 300 - -
Greitkelis 140 - 170 - -
Mišrus 170 - 225 280  Testa dati
Datums: 08.08.2022.
Temperatūra: 20 ◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
Vidējais patēriņš 15.5 kWh/100km
190  Testa dati
Datums: 28.11.2022.
Temperatūra: -2 ◦C
Klimats: Mākoņains, mitrs
Vidējais patēriņš 23.0 kWh/100km

Lentelėje parodyta maksimali „Elektrum“ ekspertų užfiksuota rida bandomuoju važiavimu ECO režimu ir naudojant oro kondicionierių vasaros sezonu bei šildymą žiemos sezonu. Faktinė maksimali rida priklauso nuo važiavimo greičio, maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Energijos sąnaudos, kWh/100 km

Energijos sąnaudos, priklausomai nuo sezono ir režimo, yra 15.0 - 32.1 kWh/100km

Maršrutas

EV duomenų bazės duomenys

„Elektrum“ vasaros testas

„Elektrum“ žiemos testas

Miestas 15.0 - 21.4 13.5  Testa dati
Datums: 08.08.2022.
Temperatūra: 21 ◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
23.0  Testa dati
Datums: 25.11.2022.
Temperatūra: -2 ◦C
Klimats: Mākoņains, mitrs 
Greitkelis 26.5 - 32.1 20.0  Testa dati
Datums: 10.08.2022.
Temperatūra: 23 ◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
26.5  Testa dati
Datums: 26.11.2022.
Temperatūra: -2 ◦C
Klimats: Mākoņains, mitrs
Mišrus 20.0 - 26.5 16.2  Testa dati
Datums: 08.08.2022.
Temperatūra: 20 ◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
22.8  Testa dati
Datums: 28.11.2022.
Temperatūra: -2 ◦C
Klimats: Mākoņains, mitrs 
 

Vidutinis energijos suvartojimas pastoviu greičiu  Testa distances garums: 5 km

Greitis, km/h

„Elektrum“ vasaros testas, kWh/100 km

„Elektrum“ žiemos testas, kWh/100 km

50 10.6 18.7
70 15.2 20.5
90 18.9 26.5

Lentelėje pateikiamos „Elektrum“ ekspertų bandomojo važiavimo metu elektromobilio borto kompiuteryje fiksuojamos energijos sąnaudos važiuojant ECO režimu ir naudojant oro kondicionierių vasaros sezonu bei šildymą žiemos sezonu. Faktinės energijos sąnaudos priklauso nuo važiavimo greičio, maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Baterija ir įkrovimas

Bendra baterijos talpa

50.0 kWh

Naudojama baterijos talpa

45.0 kWh 

EV duomenų bazės duomenys

SCHUKO 230V lizdas

AC įkrovimas

DC įkrovimas

Jungties tipas Type2 Type2 CCS
Vieta

Kairė pusė - gale

Kairė pusė - gale

Kairė pusė - gale

Įkrovimo galia 2.3 kW 230V / 1x10A 7.4 kW * 101 kW
Įkrovimo laikas 23 valandos 15 minutės 7 valandos 15 minčių 0->200 km 26 minutės 20->160 km
Įkrovimo greitis 9 km/h 28 km/h 320 km/h
 

Nuolatinės elektros srovės (DC) įkrovimo bandymas

Parametrai

50 kW nuolatinės srovės įkrovimas

150 kW nuolatinės srovės įkrovimas

Vidutinis įkrovimo greitis iki 80%

285 km/h 424 km/h

Įkrovimo laikas 100 km

21 minutė 14 minučių
Įkrovimo laikas (5->50%) 27 minutės 16 minučių
Įkrovimo laikas (5->70%) 40 minučių 26 minutės
Įkrovimo laikas (5->80%) 46 minutės 32 minutės
Įkrovimo laikas (5->90%) 59 minutės 43 minutės
Įkrovimo laikas (5->95%) 1 valanda 6 minutės 51 minutės

Tikrieji įkrovimo duomenys priklauso nuo įkrovimo stotelės talpos ir elektromobilyje įmontuoto akumuliatoriaus techninių parametrų – daugiausia nuo talpos ir temperatūros įkrovimo metu.

Įkrovimo kreivė

Bandomųjų važiavimų maršruto žemėlapis

Elektromobilių palyginimas pagal WLTP duomenis

Atliekant palyginimą buvo naudojami konkretaus elektromobilio modelio WLTP (World Harmonized Light Vehicle Testing Procedure) standartiniai duomenys. WLTP standartas sukurtas remiantis visame pasaulyje surinktais vairavimo duomenimis ir apima vairavimo situacijas tiek miesto eisme, tiek užmiestyje. Tikroji maksimali rida, vidutinės sąnaudos ir įsibėgėjimas priklauso nuo konkretaus elektromobilio modelio ir jo komplektacijos, pasirinkto maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.