e-Niro

Atgal

Baterijos talpa: 67.5kWh

KIA e-Niro

Atgal

Baterijos talpa: 67.5 kWh

Naudojama baterijos talpa: 64.0 kWh

Rida, km Efektyvumas, kWh/100km AC įkrovimas, km/h DC įkrovimas, km/h
Oficialus 455 14 35
Įkrovimo galia: 7,2 kW kintamoji
350
Įkrovimo galia (maks.): 77 kW DC
„Elektrum“ 488
Kombinuotas režimas (vasarą)
13
Kombinuotas režimas (vasarą)
53
Duomenys apskaičiuoti darant prielaidą, kad įkrovimo proceso metu nuostoliai yra 10%.
363
Vidutinis įkrovimo greitis iki 80%, 50 kW nuolatinės srovės įkrovimo stotelėje

Energijos efektyvumo rodikliai ir palyginimas

Maksimalus nuotolis, km

Maksimali rida mišriu rėžimu yra 265 - 550 km, priklausomai nuo sezono.

Maršrutas

EV duomenų bazės duomenys

„Elektrum“ vasaros testa

„Elektrum“ žiemos testas

Miestas 365 - 550 - -
Greitkelis 265 - 340 - -
Mišrus 310 - 425 488 Testa dati
Datums: 18.07.2021.
Temperatūra: 18-30◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
Vidējais patēriņš 13.4 kWh/100km
370 Testa dati
Datums: 15.12.2021.
Temperatūra: 0◦C
Klimats: Mākoņains, mitrs
Vidējais patēriņš 17.5 kWh/100km

Lentelėje parodyta maksimali „Elektrum“ ekspertų užfiksuota rida bandomuoju važiavimu ECO režimu ir naudojant oro kondicionierių vasaros sezonu bei šildymą žiemos sezonu. Faktinė maksimali rida priklauso nuo važiavimo greičio, maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Energijos sąnaudos, kWh/100 km

Energijos sąnaudos, priklausomai nuo sezono ir režimo, yra 11.6 - 24.2 kWh/100 km.

Maršrutas

EV duomenų bazės duomenys

„Elektrum“ vasaros testas

„Elektrum“ žiemos testas

Miestas 11.6 - 17.5 12.4 Testa dati
Datums: 18.07.2021.
Temperatūra: 28-30◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
18.2 Testa dati
Datums: 14.12.2021.
Temperatūra: -1◦C
Klimats: Mākoņains, mitrs
Greitkelis 18.8 - 24.2 15.0 Testa dati
Datums: 19.07.2021.
Temperatūra: 28-30◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
19.4 Testa dati
Datums: 15.12.2021.
Temperatūra: 0◦C
Klimats: Mākoņains, mitrs
Mišrus 15.1 - 20.6 12.2  Testa dati
Datums: 18.07.2021.
Temperatūra: 28-30◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
16.7 Testa dati
Datums: 15.12.2021.
Temperatūra: 0◦C
Klimats: Mākoņains, mitrs
 

Vidutinis energijos suvartojimas pastoviu greičiu   Testa distances garums: 5 km

Greitis, km/h

„Elektrum“ vasaros testas, kWh/100 km

„Elektrum“ žiemos testas, kWh/100 km

50 9.1 12.5
70 11.2 14.5
90 14.0 19.5

Lentelėje pateikiamos „Elektrum“ ekspertų bandomojo važiavimo metu elektromobilio borto kompiuteryje fiksuojamos energijos sąnaudos važiuojant ECO režimu ir naudojant oro kondicionierių vasaros sezonu bei šildymą žiemos sezonu. Faktinės energijos sąnaudos priklauso nuo važiavimo greičio, maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Baterija ir įkrovimas

Bendra baterijos talpa

67.5 kWh

Naudojama baterijos talpa

64.0 kWh 

EV duomenų bazės duomenys

SCHUKO 230V lizdas

AC įkrovimas

DC įkrovimas

Jungties tipas

Type2 Type2 CCS
Vieta

Priekis - viduryje

Priekis - viduryje Priekis - viduryje
Įkrovimo galia 2.3 kW 230V / 1x10A 7.2 kW * 77 kW
Įkrovimo laikas 32 valandos 45 minutės 10 valandų 30 minučių 0->370 km 44 minutės 37->296 km
Įkrovimo greitis 11 km/h 35 km/h 350 km/h
 

Nuolatinės elektros srovės (DC) įkrovimo bandymas Tabulā norādītie uzlādes dati iegūti ElektrumDrive 50kW DC uzlādes stacijā Jūrmalā, Jomas ielā 4. Aprēķinos pieņemts vidējais patēriņš 13.4 kWh/100 km, kas iegūts Elektrum kombinētā režīma testa brauciena laikā.

Parametrai

50 kW nuolatinės srovės įkrovimas

Vidutinis įkrovimo greitis iki 80%

363 km/h

Įkrovimo laikas 100 km

17 minučių
Įkrovimo laikas (5->50%) 39 minutės
Įkrovimo laikas (5->70%) 58 minutės
Įkrovimo laikas (5->80%) 1 valanda 9 minutės
Įkrovimo laikas (5->90%) 1 valanda 25 minutės
Įkrovimo laikas (5->95%) 1 valanda 34 minutės

Tikrieji įkrovimo duomenys priklauso nuo įkrovimo stotelės talpos ir elektromobilyje įmontuoto akumuliatoriaus techninių parametrų – daugiausia nuo talpos ir temperatūros įkrovimo metu.

Įkrovimo kreivė

Bandomųjų važiavimų maršruto žemėlapis

Elektromobilių palyginimas pagal WLTP duomenis

Atliekant palyginimą buvo naudojami konkretaus elektromobilio modelio WLTP (World Harmonized Light Vehicle Testing Procedure) standartiniai duomenys. WLTP standartas sukurtas remiantis visame pasaulyje surinktais vairavimo duomenimis ir apima vairavimo situacijas tiek miesto eisme, tiek užmiestyje. Tikroji maksimali rida, vidutinės sąnaudos ir įsibėgėjimas priklauso nuo konkretaus elektromobilio modelio ir jo komplektacijos, pasirinkto maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.