Corsa-e

Atgal

Baterijos talpa: 50.0kWh

Opel Corsa-e

Atgal

Baterijos talpa: 50.0 kWh

Naudojama baterijos talpa: 45.0 kWh

Rida, km Efektyvumas, kWh/100km AC įkrovimas, km/h DC įkrovimas, km/h
Oficialus 334 14 38
Įkrovimo galia: 7,4 kW kintamoji
440
Įkrovimo galia (maks.): 101 kW DC
„Elektrum“ 317
Kombinuotas režimas (vasarą)
13
Kombinuotas režimas (vasarą)
52
Duomenys apskaičiuoti darant prielaidą, kad įkrovimo proceso metu nuostoliai yra 10%.
353
Vidutinis įkrovimo greitis iki 80%, 50 kW nuolatinės srovės įkrovimo stotelėje

Energijos efektyvumo rodikliai ir palyginimas

Maksimalus nuotolis, km

Maksimali rida mišriu rėžimu yra 195 - 410 km, priklausomai nuo sezono.

Maršrutas

EV duomenų bazės duomenys

„Elektrum“ vasaros testas

Miestas 270 - 410 -
Greitkelis 195 - 250 -
Mišrus 230 - 315 317 Testa dati
Datums: 30.06.2021.
Temperatūra: 26-28◦C
Klimats: Skaidrs, mitrs
Vidējais patēriņš 13.1 kWh/100km

Lentelėje parodyta maksimali „Elektrum“ ekspertų užfiksuota rida bandomuoju važiavimu ECO režimu ir naudojant oro kondicionierių vasaros sezonu bei šildymą žiemos sezonu. Faktinė maksimali rida priklauso nuo važiavimo greičio, maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Energijos sąnaudos, kWh/100 km

Energijos sąnaudos, priklausomai nuo sezono ir režimo, yra  11.0 - 23.1 kWh/100 km.

Maršrutas

EV duomenų bazės duomenys

„Elektrum“ vasaros testas

Miestas 11.0 - 16.7 13.0 Testa dati
Datums: 30.06.2021.
Temperatūra: 26-28◦C
Klimats: Skaidrs, mitrs
Greitkelis 18.0 - 23.1 15.2 Testa dati
Datums: 01.07.2021.
Temperatūra: 28◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
Mišrus 14.3 - 19.6 12.7 Testa dati
Datums: 30.06.2021.
Temperatūra: 26-28◦C
Klimats: Skaidrs, mitrs
 

Vidutinis energijos suvartojimas pastoviu greičiu  Testa distances garums: 5 km

Greitis, km/h

„Elektrum“ vasaros testas, kWh/100 km

 

50 9.4
70 11.4
90 16.6

Lentelėje pateikiamos „Elektrum“ ekspertų bandomojo važiavimo metu elektromobilio borto kompiuteryje fiksuojamos energijos sąnaudos važiuojant ECO režimu ir naudojant oro kondicionierių vasaros sezonu bei šildymą žiemos sezonu. Faktinės energijos sąnaudos priklauso nuo važiavimo greičio, maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Baterija ir įkrovimas

Bendra baterijos talpa

50.0 kWh

Naudojama baterijos talpa

45.0 kWh 

EV duomenų bazės duomenys

SCHUKO 230V lizdas

AC įkrovimas

DC įkrovimas

Jungties tipas Type2 Type2 CCS
Vieta

Kairė pusė – gale

Kairė pusė – gale

Kairė pusė – gale

Įkrovimo galia 2.3 kW 230V / 1x10A 7.4 kW * 101 kW
Įkrovimo laikas 23 valandos 15 minučių 7 valandos 15 minučių 0->275 km 26 minutės 28->220 km
Įkrovimo greitis 12 km/h 38 km/h 440 km/h

 

Nuolatinės elektros srovės (DC) įkrovimo bandymas Tabulā norādītie uzlādes dati iegūti ElektrumDrive 50kW DC uzlādes stacijā Jūrmalā, Jomas ielā 4. Aprēķinos pieņemts vidējais patēriņš 13.1 kWh/100 km, kas iegūts Elektrum kombinētā režīma testa brauciena laikā.

 

Parametrai

50 kW nuolatinės srovės įkrovimas

Vidutinis įkrovimo greitis iki 80% 353 km/h
Įkrovimo laikas 100 km 17 minučių
Įkrovimo laikas (5->50%) 26 minutės
Įkrovimo laikas (5->70%) 39 minutės
Įkrovimo laikas (5->80%) 45 minutės
Įkrovimo laikas (5->90%) 56 minutės
Įkrovimo laikas (5->95%) 1 valanda 4 minutės

Tikrieji įkrovimo duomenys priklauso nuo įkrovimo stotelės talpos ir elektromobilyje įmontuoto akumuliatoriaus techninių parametrų – daugiausia nuo talpos ir temperatūros įkrovimo metu.

Įkrovimo kreivė

Bandomųjų važiavimų maršruto žemėlapis

Elektromobilių palyginimas pagal WLTP duomenis

Atliekant palyginimą buvo naudojami konkretaus elektromobilio modelio WLTP (World Harmonized Light Vehicle Testing Procedure) standartiniai duomenys. WLTP standartas sukurtas remiantis visame pasaulyje surinktais vairavimo duomenimis ir apima vairavimo situacijas tiek miesto eisme, tiek užmiestyje. Tikroji maksimali rida, vidutinės sąnaudos ir įsibėgėjimas priklauso nuo konkretaus elektromobilio modelio ir jo komplektacijos, pasirinkto maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.