Cooper SE

Atgal

Baterijos talpa: 32.6kWh

Mini Cooper SE

Atgal

Baterijos talpa: 32.6 kWh

Naudojama baterijos talpa: 28.9 kWh

Rida, km Efektyvumas, kWh/100km AC įkrovimas, km/h DC įkrovimas, km/h
Oficialus 203 14 60
Įkrovimo galia: 11 kW AC
260
Įkrovimo galia (maks.): 49 kW DC
„Elektrum“ 225
Kombinuotas režimas (vasarą)
13
Kombinuotas režimas (vasarą)
62
Duomenys apskaičiuoti darant prielaidą, kad įkrovimo proceso metu nuostoliai yra 10%.
277
Vidutinis įkrovimo greitis iki 80%, 50 kW nuolatinės srovės įkrovimo stotelėje

Energijos efektyvumo rodikliai ir palyginimas

Maksimalus nuotolis, km

Maksimali rida mišriu rėžimu yra 130 - 280 km, priklausomai nuo sezono.

Maršrutas

EV duomenų bazės duomenys

„Elektrum“ vasaros testas

„Elektrum“ žiemos testas

Miestas 180 - 280 - -
Greitkelis 130 - 170 - -
Mišrus 155 - 215 225  Testa dati
Datums: 02.06.2022.
Temperatūra: +15 ◦C
Klimats: Mākoņais, sauss
Vidējais patēriņš 13.4 kWh/100km
186 Testa dati
Datums: 19.01.2022.
Temperatūra: +2 ◦C
Klimats: Skaidrs, mitrs
Vidējais patēriņš 15.7 kWh/100km

Lentelėje parodyta maksimali „Elektrum“ ekspertų užfiksuota rida bandomuoju važiavimu ECO režimu ir naudojant oro kondicionierių vasaros sezonu bei šildymą žiemos sezonu. Faktinė maksimali rida priklauso nuo važiavimo greičio, maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Energijos sąnaudos, kWh/100 km

Energijos sąnaudos, priklausomai nuo sezono ir režimo, yra 10.3 - 22.2 kWh/100 km.

Maršrutas

EV duomenų bazės duomenys

„Elektrum“ vasaros testas

„Elektrum“ žiemos testas

Miestas 10.3 - 16.1 12.8  Testa dati
Datums: 02.06.2022.
Temperatūra: +15 ◦C
Klimats: Mākoņais, sauss
15.3 Testa dati
Datums: 18.01.2022.
Temperatūra: +1 ◦C
Klimats: Skaidrs, sauss
Greitkelis 17.0 - 22.2 16.2  Testa dati
Datums: 02.06.2022.
Temperatūra: +15 ◦C
Klimats: Mākoņais, sauss
19.2 Testa dati
Datums: 19.01.2022.
Temperatūra: +3 ◦C
Klimats: Skaidrs, mitrs
Mišrus

13.4 - 18.6

13.5  Testa dati
Datums: 02.06.2022.
Temperatūra: +15 ◦C
Klimats: Mākoņais, sauss
16.0 Testa dati
Datums: 19.01.2022.
Temperatūra: +2 ◦C
Klimats: Skaidrs, mitrs 
 

Vidutinis energijos suvartojimas pastoviu greičiu  Testa distances garums: 5 km

Greitis, km/h

„Elektrum“ vasaros testas, kWh/100 km

„Elektrum“ žiemos testas, kWh/100 km

50 10.3 13.0
70 12.9 16.1
90 16.1 19.6

Lentelėje pateikiamos „Elektrum“ ekspertų bandomojo važiavimo metu elektromobilio borto kompiuteryje fiksuojamos energijos sąnaudos važiuojant ECO režimu ir naudojant oro kondicionierių vasaros sezonu bei šildymą žiemos sezonu. Faktinės energijos sąnaudos priklauso nuo važiavimo greičio, maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Baterija ir įkrovimas

Bendra baterijos talpa

32.6 kWh

Naudojama baterijos talpa

28.9 kWh 

EV duomenų bazės duomenys

SCHUKO 230V lizdas

AC įkrovimas

DC įkrovimas

Jungties tipas Type2 Type2 CCS
Vieta

Dešinė pusė – galas

Dešinė pusė – galas

Dešinė pusė – galas

Įkrovimo galia 2.3 kW 230V / 1x10A 11 kW * 49 kW
Įkrovimo laikas 15 valandų 3 valandos 15 minučių 0->185 km 29 minutės  19->148 km
Įkrovimo greitis 12 km/h 60 km/h 260 km/h
 

Nuolatinės elektros srovės (DC) įkrovimo bandymas Tabulā norādītie uzlādes dati iegūti ElektrumDrive 50kW DC uzlādes stacijā Jūrmalā, Jomas ielā 4. Aprēķinos pieņemts vidējais patēriņš 16.0 kWh/100 km, kas iegūts Elektrum kombinētā režīma testa brauciena laikā.

Parametrai

50 kW nuolatinės srovės įkrovimas

Vidutinis įkrovimo greitis iki 80% 277 km/h
Įkrovimo laikas 100 km 22 minutės
Įkrovimo laikas (5->50%) 20 minučių
Įkrovimo laikas (5->70%) 29 minutės
Įkrovimo laikas (5->80%) 33 minutės
Įkrovimo laikas (5->90%) 40 minučių
Įkrovimo laikas (5->95%) 47 minutės

Tikrieji įkrovimo duomenys priklauso nuo įkrovimo stotelės talpos ir elektromobilyje įmontuoto akumuliatoriaus techninių parametrų – daugiausia nuo talpos ir temperatūros įkrovimo metu.

Įkrovimo kreivė

Bandomųjų važiavimų maršruto žemėlapis

Elektromobilių palyginimas pagal WLTP duomenis

Atliekant palyginimą buvo naudojami konkretaus elektromobilio modelio WLTP (World Harmonized Light Vehicle Testing Procedure) standartiniai duomenys. WLTP standartas sukurtas remiantis visame pasaulyje surinktais vairavimo duomenimis ir apima vairavimo situacijas tiek miesto eisme, tiek užmiestyje. Tikroji maksimali rida, vidutinės sąnaudos ir įsibėgėjimas priklauso nuo konkretaus elektromobilio modelio ir jo komplektacijos, pasirinkto maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.