C40 Recharge Twin Pure Electric

Atgal

Baterijos talpa: 78.0kWh

Volvo C40 Recharge Twin Pure Electric

Atgal

Baterijos talpa: 78.0 kWh

Naudojama baterijos talpa: 75.0 kWh

Rida, km Efektyvumas, kWh/100km AC įkrovimas, km/h DC įkrovimas, km/h
Oficialus 415 18 44
Įkrovimo galia: 11 kW AC
450
Įkrovimo galia (maks.): 151 kW DC
„Elektrum“ 435
Mišrus režimas (vasarą)
17
Mišrus režimas (vasarą)
59
Duomenys apskaičiuoti darant prielaidą, kad įkrovimo proceso metu nuostoliai yra 10%.
700
Vidutinis įkrovimo greitis iki 80%, 150 kW nuolatinės srovės įkrovimo stotelėje

Energijos efektyvumo rodikliai ir palyginimas

Maksimalus nuotolis, km

Maksimali rida mišriu rėžimu yra nuo 250 iki 515 km, priklausomai nuo sezono.

Maršrutas

EV duomenų bazės duomenys

„Elektrum“ vasaros testas

„Elektrum“ žiemos testas

Miestas 355 - 515 - -

Greitkelis

250 - 315 - -

Mišrus

300 - 395 435 -

Lentelėje parodyta maksimali „Elektrum“ ekspertų užfiksuota rida bandomuoju važiavimu ECO režimu ir naudojant oro kondicionierių vasaros sezonu bei šildymą žiemos sezonu. Faktinė maksimali rida priklauso nuo važiavimo greičio, maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Energijos sąnaudos, kWh/100 km

Energijos sąnaudos, priklausomai nuo sezono ir režimo, yra nuo 14,6 iki 30,0 kWh/100 km.

Maršrutas

EV duomenų bazės duomenys

Elektrum vasaros testas

Elektrum žiemos testas

Miestas

14.6 - 21.1

17.8 -
Greitkelis 23.8 - 30.0 20.8  -
Mišrus 19.0 - 25.0 16.7  -

 

 
 

Vidutinis energijos suvartojimas pastoviu greičiu

Greitis km/val. Elektrum vasaros testas, kWh/100 km

Elektrum žiemos testas, kWh/100 km

50 13.2 -
70 15.1 -
90 18.7 -

Lentelėje pateikiamos „Elektrum“ ekspertų bandomojo važiavimo metu elektromobilio borto kompiuteryje fiksuojamos energijos sąnaudos važiuojant ECO režimu ir naudojant oro kondicionierių vasaros sezonu bei šildymą žiemos sezonu. Faktinės energijos sąnaudos priklauso nuo važiavimo greičio, maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Baterija ir įkrovimas

Bendra baterijos talpa

78.0 kWh

Naudojama baterijos talpa

75.0 kWh 

EV-duomenų bazės duomenys. Šaltinis: EV-database.org

 

SCHUKO 230V lizdas

AC įkrovimas

DC įkrovimas

Jungties tipas

Type2 Type2 CCS

Vieta

Kairė pusė - galas

Kairė pusė - galas

Kairė pusė - galas

Įkrovimo galia

2.3 kW 230V / 1x10A 11 kW * 151 kW

 

Įkrovimo laikas

 

38 valandos 30 minučių 8 valandos 15 minučių 0->350 km 32 minutės 35->280 km

Įkrovimo greitis

9 km/h

44 km/h 450 km/h

 

 

Nuolatinės elektros srovės (DC) įkrovimo bandymas

Parametrai

 

150 kW nuolatinės srovės įkrovimas 

Tabulā norādītie uzlādes dati iegūti ElektrumDrive 150kW DC uzlādes stacijā Rīgā, P.Brieža ielā 12. Aprēķinos pieņemts vidējais patēriņš 16.7 kWh/100 km, kas iegūts Elektrum kombinētā režīma testa brauciena laikā.

Vidutinis įkrovimo greitis iki 80%

700 km/val.

Įkrovimo laikas 100 km

8.6 minutės
Įkrovimo laikas (5->50%) 18 minučių
Įkrovimo laikas (5->70%) 29 minutės
Įkrovimo laikas (5->80%) 37 minutės
Įkrovimo laikas (5->90%) 51 minutė
Įkrovimo laikas (5->95%) 1 valanda 10 minučių

Tikrieji įkrovimo duomenys priklauso nuo įkrovimo stotelės talpos ir elektromobilyje įmontuoto akumuliatoriaus techninių parametrų – daugiausia nuo talpos ir temperatūros įkrovimo metu.

Įkrovimo kreivė

Bandomųjų važiavimų maršruto žemėlapis

Elektromobilių palyginimas pagal WLTP duomenis

Atliekant palyginimą buvo naudojami konkretaus elektromobilio modelio WLTP (World Harmonized Light Vehicle Testing Procedure) standartiniai duomenys. WLTP standartas sukurtas remiantis visame pasaulyje surinktais vairavimo duomenimis ir apima vairavimo situacijas tiek miesto eisme, tiek užmiestyje. Tikroji maksimali rida, vidutinės sąnaudos ir įsibėgėjimas priklauso nuo konkretaus elektromobilio modelio ir jo komplektacijos, pasirinkto maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.