Ariya

Atgal

Baterijos talpa: 91.0kWh

Nissan Ariya

Atgal

Baterijos talpa: 91.0 kWh

Naudojama baterijos talpa: 87.0 kWh

Rida, km Efektyvumas, kWh/100km AC įkrovimas, km/h DC įkrovimas, km/h
Oficialus 325 27 32
Įkrovimo galia: 7,4 kW kintamoji
530
Įkrovimo galia (maks.): 130 kW DC
„Elektrum“ 370
Kombinuotas režimas (žiema)
19
Kombinuotas režimas (žiema)
35
Duomenys apskaičiuoti darant prielaidą, kad įkrovimo proceso metu nuostoliai yra 10%.
430
Vidutinis įkrovimo greitis iki 80%, 150 kW nuolatinės srovės įkrovimo stotelėje

Energijos efektyvumo rodikliai ir palyginimas

Maksimalus nuotolis, km

Maksimali rida mišriu rėžimu yra  315 - 655 km, priklausomai nuo sezono.

Maršrutas

EV duomenų bazės duomenys

„Elektrum“ vasaros testa

„Elektrum“ žiemos testas

Miestas 450 - 655 - -
Greitkelis 315 - 400 - -
Mišrus 375 - 505 - 370 Testa dati
Datums: 14.11.2022.
Temperatūra: +2 ◦C
Klimats: Mākoņais, mitrs
Vidējais patēriņš: 19.2 kWh/100km
 

Lentelėje parodyta maksimali „Elektrum“ ekspertų užfiksuota rida bandomuoju važiavimu ECO režimu ir naudojant oro kondicionierių vasaros sezonu bei šildymą žiemos sezonu. Faktinė maksimali rida priklauso nuo važiavimo greičio, maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Energijos sąnaudos, kWh/100 km

Energijos sąnaudos, priklausomai nuo sezono ir režimo, yra 13.3 - 27.6 kWh/100 km.

Maršrutas

EV duomenų bazės duomenys

„Elektrum“ vasaros testas

„Elektrum“ žiemos testas

Miestas 13.3 - 19.3 - 18.8 Testa dati
Datums: 14.11.2022.
Temperatūra: +2 ◦C
Klimats: Mākoņains, mitrs
Greitkelis 21.8 - 27.6 - 22.9 Testa dati
Datums: 14.11.2022.
Temperatūra: +2 ◦C
Klimats: Mākoņains, mitrs
Mišrus 17.2 - 23.2 - 18.2 Testa dati
Datums: 15.11.2022.
Temperatūra: +4 ◦C
Klimats: Mākoņains, mitrs
 

Vidutinis energijos suvartojimas pastoviu greičiu   Testa distances garums: 5 km

Greitis, km/h

„Elektrum“ vasaros testas, kWh/100 km

„Elektrum“ žiemos testas, kWh/100 km

50 - 13.8
70 - 16.0
90 - 20.2

 

Lentelėje pateikiamos „Elektrum“ ekspertų bandomojo važiavimo metu elektromobilio borto kompiuteryje fiksuojamos energijos sąnaudos važiuojant ECO režimu ir naudojant oro kondicionierių vasaros sezonu bei šildymą žiemos sezonu. Faktinės energijos sąnaudos priklauso nuo važiavimo greičio, maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.

Baterija ir įkrovimas

Bendra baterijos talpa

91.0 kWh

Naudojama baterijos talpa

87.0 kWh 

EV duomenų bazės duomenys

SCHUKO 230V lizdas

AC įkrovimas

DC įkrovimas

Jungties tipas Type2 Type2 CCS
Vieta

Dešinėje pusėje - priekyje

Dešinėje pusėje - priekyje

Dešinėje pusėje - priekyje

  2.3 kW 230V / 1x10A 7.4 kW * 130 kW
Įkrovimo laikas 44 valandos 30 minučių 14 valandų 0->445 km 35 minutės 45->356 km
Įkrovimo greitis 10 km/h 32 km/h 530 km/h

 

 

 

Nuolatinės elektros srovės (DC) įkrovimo bandymas

Parametrai

50 kW nuolatinės srovės įkrovimas

150 kW nuolatinės srovės įkrovimas

Vidutinis įkrovimo greitis iki 80%

240 km/h 430 km/h
Įkrovimo laikas 100 km 25 minutės 14 minučių
Įkrovimo laikas (5->50%) 48 minutės 27 minutės
Įkrovimo laikas (5->70%) 1 valanda 9 minutės 39 minutės
Įkrovimo laikas (5->80%) 1 valanda 20 minučių 46 minutės
Įkrovimo laikas (5->90%) 1 valanda 31 minučių 54 minutės
Įkrovimo laikas (5->95%) 1 valanda 38 minutės 1 valanda 2 minutės

Tikrieji įkrovimo duomenys priklauso nuo įkrovimo stotelės talpos ir elektromobilyje įmontuoto akumuliatoriaus techninių parametrų – daugiausia nuo talpos ir temperatūros įkrovimo metu.

Įkrovimo kreivė

Bandomųjų važiavimų maršruto žemėlapis

Elektromobilių palyginimas pagal WLTP duomenis

Atliekant palyginimą buvo naudojami konkretaus elektromobilio modelio WLTP (World Harmonized Light Vehicle Testing Procedure) standartiniai duomenys. WLTP standartas sukurtas remiantis visame pasaulyje surinktais vairavimo duomenimis ir apima vairavimo situacijas tiek miesto eisme, tiek užmiestyje. Tikroji maksimali rida, vidutinės sąnaudos ir įsibėgėjimas priklauso nuo konkretaus elektromobilio modelio ir jo komplektacijos, pasirinkto maršruto, vairavimo stiliaus, klimato ir kitų sąlygų.