ELEKTRINIO TRANSPORTO ĮKROVIMO PASLAUGOS NAUDOJIMOSI SĄLYGOS

Prašome atidžiai perskaityti šias Naudojimosi sąlygas. Įdiegdami mobiliąją programėlę „Elektrum Drive“ ir (arba) naudodamiesi elektrinio transporto įkrovimo paslaugomis patvirtinate, kad perskaitėte, supratote šias naudojimo sąlygas ir sutinkate jų laikytis.

Elektrinio transporto įkrovimo paslaugos naudojimo sąlygos (toliau – Sąlygos) yra sutartis, sudaryta tarp:

  • „Elektrum Lietuva“, UAB (toliau – Elektrum Lietuva), juridinio asmens kodas 301506046, registruotos buveinės adresas Lvivo g. 21A, LT-09313 Vilnius,
  • AS „Latvenergo“, juridinio asmens kodas 40003032949 (toliau - Latvenergo), registruotos buveinės adresas Pulkveža Brieža iela 12, Ryga, Latvija,
  • „Elektrum Eesti“ OU, registracijos Nr. 11399985 (toliau – Elektrum Eesti), registruotos buveinės adresas Pärnu mnt. 137, 11314Talinas, Estija,


toliau visi kartu vadinami „Paslaugų teikėjais“, o kiekvienas atskirai – Paslaugų teikėju,

ir fizinio ar juridinio asmens  (toliau – Kliento), kuris ketina naudotis elektrinio transporto įkrovimo paslaugomis. Ši sutartis yra abiem šalims privalomas dokumentas.

VARTOJAMOS SĄVOKOS

Sutartis – Paslaugos teikėjo ir Kliento sudaryta sutartis, kuri, be Sąlygų, nustato Paslaugų teikimo tvarką. Jeigu nustatomas prieštaravimas tarp Sutarties ir Sąlygų, pirmenybė teikiama Sutarčiai.

Mobilioji programėlė – Elektrum Drive mobilioji programėlė, kurios pagalba teikiamos Paslaugos. Mobilioji programėlė veikia „Android“ ir „iOS“ operacinėse sistemose ir ją galima rasti „Google Play Store“ arba „App Store“ parduotuvėse pavadinimu „Elektrum Drive“.

Svetainė – Elektrum Drive Direct svetainė https://direct.elektrumdrive.com/, kuri skirta neregistruotiems Klientams atsiskaityti už suteiktas Paslaugas.

Paslaugos – už atlygį teikiamos elektrinio transporto įkrovimo paslaugos, kurias teikia Paslaugų teikėjai pagal Sąlygas ir Sutartį, jeigu tokia sudaryta. Įkrovimo proceso metu įkrovimo įrenginys matuoja įkrovimo parametrus, nustatydamas elektrinio transporto įkrovimo paslaugų kiekį kilovatvalandėmis arba minutėmis. Informacija apie tai, kaip apskaitomas įkrovimo kiekis, rodoma Įkrovimo įrenginyje ir (arba) Mobiliojoje programėlėje ir (arba) Svetainėje.

Ad Hoc įkrovimas – įkrovimo paslauga (Paslauga), kuria Klientas gali naudotis nebūdamas registruotu vartotoju, nesudarydamas rašytinės sutarties ar nesudarydamas kokių nors kitų komercinių santykių su Paslaugų teikėju, neapsiribojant Paslaugos pirkimu (Vadovaujantis Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) 2023/1804 dėl alternatyviųjų degalų infrastruktūros diegimo ir panaikinančio Direktyvą 2014/94/ES).

Įkrovimo įrenginys – stacionari įkrovimo įranga, skirta elektrinio transporto baterijai įkrauti.

Įkrovimo procesas – elektrinio transporto baterijos įkrovimas perduodant elektros srovę tarp įkrovimo įrangos ir elektrinio transporto.

Įkrovimo stotis – vieta, kurioje  yra vienas arba keli stacionarūs Įkrovimo įrenginiai.

Įkrovimo stotelių tinklas – įkrovimo stotys / įkrovimo įrenginiai, priklausantys Paslaugų teikėjams, jų kontroliuojami arba nuomojami iš trečiųjų šalių ir (arba) prijungti prie Latvenergo paslaugų valdymo ir stebėjimo ar mokėjimo sistemos.

1. BENDROSIOS NUOSTATOS

1.1. Įkrovimo stotelių tinklą prižiūri ir administruoja Paslaugų teikėjai. Mobiliąją programėlę ir Svetainę prižiūri ir administruoja Latvenergo. Mobiliojoje programėlėje Paslaugų teikėjų įkrovimo įrenginiai žymimi kitaip nei trečiosioms šalims priklausantys įkrovimo įrenginiai.

1.2. Paslaugų teikėjas, vadovaudamasis šiomis Sąlygomis ir Sutartimi, jei tokia yra, teikia Klientui Paslaugas, o Klientas įsipareigoja atsiskaityti už suteiktas Paslaugas Sąlygose ir (arba) Sutartyje nustatyta tvarka.

1.3. Klientas, naudodamasis Paslaugomis, įsipareigoja susipažinti su šiomis Sąlygomis ir jų laikytis. Klientas, sutikdamas su Sąlygomis patirtina, kad su šiomis Sąlygomis yra susipažinęs, su jomis visiškai sutinka ir yra atsakingas už visus veiksmus, atliktus naudojantis Mobiliąja programėle. Klientas yra atsakingas už visas mokėjimo operacijas ir kitus prisiimtus įsipareigojimus naudojantis Paslaugomis.

1.4. Informacija apie Paslaugų kainas ir techninius reikalavimus konkrečioje Įkrovimo stotyje / įkrovimo įrenginyje teikiama Mobiliojoje programėlėje ir Svetainėje ir laikoma neatskiriama šių Sąlygų dalimi.

1.5. Informacija apie Įkrovimo stoties / įkrovimo įrenginio vietą pateikiama Mobiliojoje programėlėje ir (arba) Svetainėje.

1.6. Įkrovimo įrenginys komplektuojamas su kabeliais ir jungtimis, užtikrinančiais nuolatinės srovės įkrovimą pagal CCS (Combo 2) arba CHAdeMO standartus, arba su jungtimi ar kabeliu su jungtimi, kurie užtikrina kintamos srovės įkrovimą pagal 2 tipo standartą. Informacija apie įkrovimo standartus, esančius konkrečioje Įkrovimo stotyje / įkrovimo įrenginyje, pateikiama Mobiliojoje programėlėje ir (arba) Svetainėje.

1.7. Įkrovimo įrenginys gali būti naudojamas tik elektrinio transporto, palaikančio įkrovimą pagal atitinkamą standartą, įkrovimui.

1.8. Paslaugų teikėjas, veikdamas kaip asmens duomenų valdytojas, o jeigu Paslaugos teikiamos kitoje Paslaugų teikėjo šalyje, tai Paslaugų teikėjai, veikdami kaip atskiri duomenų valdytojai, teikdami Paslaugas, užtikrina vienodų ir prieinamų elektrinio transporto įkrovimo paslaugų teikimą Klientui visose Baltijos šalyse, tvarko Mobiliojoje programėlėje ir (arba) Svetainėje nurodytus Kliento asmens duomenis, perduotus Valdytojui. Duomenų valdytojas ar Bendri duomenų valdytojai Mobiliojoje programėlėje ir (arba) Svetainėje pateiktus Kliento asmens duomenis tvarko tam, kad Klientams būtų suteiktos tinkamos kokybės Paslaugos, atlikti su Paslaugų teikimu susiję mokėjimai, užtikrintas Kliento poreikius atitinkančių Paslaugų teikimas. Mobiliojoje programėlėje ir (arba) Svetainėje nurodytas Kliento telefono numeris, garso įrašai ir Kliento asmens duomenys, įskaitant vaizdo įrašus, daromus Paslaugos teikimo metu, tvarkomi siekiant suteikti Klientui kokybiškas paslaugas, Tvarkyti ir (arba) kontroliuoti Kliento suplanuoto įkrovimo ir Paslaugų teikimo laiko viršijimą, taip pat užtikrinti asmenų, Paslaugų teikėjo turto ir teisėtų interesų apsaugą. Papildoma informacija apie Paslaugos metu atliekamą Kliento asmens duomenų tvarkymą pateikiama Asmens duomenų tvarkymo principuose naudojantis elektrinio transporto įkrovimo paslauga. Informacija apie Paslaugų teikėjo atliekamą asmens duomenų tvarkymą yra pateikta Klientų asmens duomenų tvarkymo principuose, kurie pateikiami kiekvieno Paslaugų teikėjo interneto svetainėje:

1.8.1. Latvijoje: www.latvenergo.lv/dati;

1.8.2. Lietuvoje: https://www.elektrum.lt/lt/namams/privatumo-politika;

1.8.3. Estijoje: https://minu.elektrum.ee/files/privaatsuspoliitika;

1.9. Klientas, kaip juridinis asmuo, privalo informuoti savo darbuotojus apie Sąlygose ir Asmens duomenų tvarkymo principuose nurodytų asmens duomenų tvarkymą naudojantis Paslaugomis, jeigu Kliento darbuotojas naudojasi Mobiliąja programėle, Svetaine ar Įkrovimo įrenginiu Kliento vardu.

2. ĮKROVIMO STOTIES / ĮRENGINIO NAUDOJIMAS

2.1. Pradėdamas naudoti Įkrovimo įrenginiu Klientas patvirtina, kad supranta ir prisiima riziką, susijusią su netinkamu Įkrovimo įrenginio naudojimu. Klientas įsipareigoja imtis visų atsargumo priemonių, kad, pavyzdžiui, kabelio prijungimas nekeltų grėsmės. Pastebėjęs ar kilus Įkrovimo įrenginio pažeidimams, Klientas privalo nedelsdamas pranešti atitinkamam Paslaugų teikėjo klientų aptarnavimo skyriui:

2.1.1. Elektrum Lietuva telefonu +370 663 22722 arba elektroniniu paštu info@elektrum.lt;

2.1.2. Latvenergo telefonu +371 677 28788 arba elektroniniu paštu uzlade@elektrum.lv;

2.1.3. Elektrum Esti telefonu +372 711 15555 arba elektroniniu paštu elektrumdrive@elektrum.ee;

Klientas yra materialiai atsakingas už bet kokius nuostolius, atsiradusius dėl netinkamo Įkrovimo stoties / įkrovimo įrenginio naudojimo.

2.2. Naudodamasis Paslaugomis Klientas visiškai atsako už savo, aplinkinių žmonių, savo transporto priemonės ir jos įrangos saugumą. Klientas atsako už tinkamą Įkrovimo įrenginio naudojimą laikantis šių Sąlygų ir teisės aktų reikalavimų, įskaitant, bet neapsiribojant:

  • Lietuvoje: Lietuvos Respublikos alternatyviųjų degalų įstatymu ir 2012 m. vasario 3 d.  Lietuvos Respublikos energetikos ministro įsakymu Nr. 1-22 dėl Elektros įrenginių įrengimo bendrųjų taisyklių patvirtinimo;
  • Latvijoje: Cabinet Regulation No. 78 “Requirements for Electric Vehicle Charging, Gas Filling, Hydrogen Filling and Coastal Power Supply Equipment” of 6 February 2018;
  • Tuo tarpu Estijoje bendrieji principai, reglamentuojantys aplinkinių žmonių, asmeninio elektromobilio ir įrangos saugumą naudojantis Paslauga, galioja iki tol, kol bus priimti atitinkami teisės aktai dėl elektromobilių ir jų įrangos saugos.

Teritorija priešais ir prie pat įkrovimo stoties turi būti naudojama tik pagal paskirtį ir tik įkraunant elektromobilius. Stovėjimo vietų, skirtų elektromobilių įkrovimui naudojimą reglamentuoja galiojantys įstatymai ir teisės aktai, įskaitant Kelių eismo taisykles.

2.3. Draudžiama blokuoti Įkrovimo įrangą ar automobilių stovėjimo aikštelę, taip pat naudoti elektros energiją ne elektrinio transporto įkrovimui.

2.4. Klientas privalo informuoti Paslaugų teikėją apie bet kokius Įkrovimo įrangos defektus ir Įkrovimo proceso metu pastebėtus gedimus. Paslaugos teikėjas neatsako, jei Klientas naudoja Įkrovimo įrangą, kuri yra akivaizdžiai sugedusi, arba naudoja Įkrovimo įrangą nesilaikant šių Naudojimosi sąlygų.

2.5. Paslaugos teikimo metu Mobiliojoje programėlėje arba Svetainėje turi būti rodomas Paslaugos teikimo laikas minutėmis ir (arba) Paslaugos kiekis kilovatvalandėmis. Mygtukas „Sustabdyti įkrovimą“ sustabdo Paslaugą tais atvejais, kai Klientas pageidauja jį užbaigti. Paslaugos teikimas nutrūks paspaudus mygtuką. Jei elektromobilis visiškai įkrautas, elektromobilis pats pradės įkrovimo stabdymo procesą. Mobiliojoje programėlėje ar Svetainėje rodoma informacija apie suteiktą Paslaugos apimtį yra skirta tik informaciniams tikslams.

Norėdami naudotis paslauga, Klientas prisijungia prie Mobiliosios programėlės ir atsiskaitymams atlikti naudojasi mokėjimo kortele, nebent Klientas ir Paslaugų teikėjas yra sudaręs sutartį, numatančią kitokią mokėjimų tvarką. Atsiskaitymams naudojama mokėjimo kortelė turi būti iš naujo pridėta Mobiliojoje programėlėje, jei Klientas nori naudotis Paslauga kitoje Paslaugų teikėjo šalyje. Įkrovimo įrenginys yra pažymėtas QR kodu ir nuoroda į Mobiliąją programėlę. Mobiliojoje programėlėje įvedamas Kliento telefono numeris. Klientas, gavęs į nurodytą telefoną trumpąją SMS žinutę su 4 skaitmenų patvirtinimo kodu, turi ją įvesti į Mobiliąją programėlę, tokiu būdu prie jos prisijungdamas. Paslaugų teikėjas neatsako už Klientui trečiųjų asmenų padarytą žalą tretiesiems asmenims neteisėtai pasinaudojus Mobiliosios programėlės prisijungimo duomenimis ir (arba) Kliento mobilaus įrenginiu, kuriame yra įdiegta Mobilioji programėlė, jeigu šiuos duomenis ir (arba) Mobiliąją programėlę Klientas prarado ne dėl Paslaugų teikėjo kaltės. Prisijungęs prie Mobiliosios programėlės, Klientas turi pasirinkti reikiamą Įkrovimo stotį / įkrovimo įrenginį ir prie jos prisijungti. Klientas, vadovaudamasis Mobiliojoje programėlėje pateiktomis instrukcijomis, nuskaito Įkrovimo įrenginio QR kodą bei, jei reikia, atlieka papildomus veiksmus, nurodytus Įkrovimo įrenginio ekrane. Klientas, pradėjęs Įkrovimo procesą, turi galimybę Mobiliojoje programėlėje nurodyti planuojamą įkrovimo laiką. Toks įrašas yra informacinio pobūdžio, tačiau ši informacija gali būti naudojama šių Naudojimosi sąlygų 5.1.4 papunktyje nurodytam tikslui.

3. ATSISKAITYMŲ TVARKA

3.1. Visi mokėjimai už Paslaugą atliekami atsiskaitant negrynaisiais pinigais ir tik eurais.

3.2. Pradėdamas naudotis Paslaugomis, Klientas patvirtina, kad sutinka su nurodyta Paslaugų kaina. Paslaugų teikėjas taip pat gali taikyti vienkartinį Paslaugų prijungimo mokestį, informuodamas Klientą Mobiliojoje programėlėje ir (arba) Svetainėje. Jei nenurodyta kitaip, Mobiliojoje programėlėje ir (arba) Svetainėje nurodytos Paslaugų kainos yra nurodytos įskaičiavus pridėtinės vertės mokestį (PVM). Su aktualiomis Paslaugų kainomis Klientas gali susipažinti Mobiliojoje programėlėje ir (arba) Svetainėje. 

3.3. Paslaugų mokestis nustatomas pagal sunaudotą elektros energiją kilovatvalandėmis ir (arba) minutėmis, taip pat, jei taikomas, skaičiuojamas vienkartinis prisijungimo mokestis. Laikoma, kad Paslaugos pradėtos teikti nuo, kai Klientas autorizavosi Mobiliojoje programėlėje arba Klientas sutinka su Sąlygomis Svetainėje, ir laikoma, kad Paslaugos yra baigtos teikti tuo metu kai baigiamas įkrovimo procesas.  

3.4. Kliento įvesti mokėjimo kortelės duomenys tvarkomi saugiame sertifikuoto paslaugų teikėjo serveryje (AS SEB banka skaitmeninės el. prekybos sprendimas EveryPay). Registruoti Klientai (Sąlygų 4 punktas) turi galimybę išsaugoti mokėjimo kortelės duomenis Mobiliojoje programėlėje būsimiems pirkiniams. Kituose atsiskaitymuose bus naudojami anksčiau išsaugotos mokėjimo kortelės duomenys, neprašant iš naujo įvesti visų kortelės duomenų.

3.5. Atsiskaitymai mokėjimo kortele vykdomi naudojant saugų sertifikuoto paslaugų teikėjo serverį. Atlikus mokėjimą, Paslaugų teikėjas gauna mokėjimo kortelės numerio dalį. Latvenergo, kaip Mobiliosios programėlės valdytoja, nesaugo mokėjimo kortelės duomenų įvestų programėlėje (išskyrus kaip nurodyta 3.4 punkte) arba Svetainėje.

4. PASLAUGA REGISTRUOTIEMS KLIENTAMS

4.1. Įdiegdamas Mobiliąją programėlę, Klientas patvirtina, kad sutinka su Sąlygomis. Pradėdamas Įkrovimo procesą, Klientas sutinka su Paslaugos kaina. Paslaugos teikėjas taip pat gali taikyti vienkartinį prisijungimo mokestį už Paslaugą, informuodamas Klientą per Mobiliąją programėlę. Jei nenurodyta kitaip, Mobiliojoje programėlėje nurodytos Paslaugos kainos yra nurodytos su pridėtinės vertės mokesčiu (PVM). Dabartines Paslaugos kainas galima rasti Mobiliojoje programėlėje.

4.2. Klientai turi prisijungti prie Mobiliosios programėlės ir atsiskaityti už Paslaugą mokėjimo kortele, nebent tarp Kliento ir Paslaugos teikėjo būtų sudaryta kitokia mokėjimo sutartis. Atsiskaitymui naudota mokėjimo kortelė turi būti iš naujo įvesta į Mobiliąją programėlę, jei Klientas pageidauja naudotis Paslauga kitoje Paslaugos teikėjo veiklos šalyje. Įkrovimo įranga yra su QR kodu ir trumpa nuoroda, leidžiančia atsisiųsti mobiliąją programėlę. Mobilioji programėlė suteikia galimybę įvesti Kliento telefono numerį. Klientas, gavęs SMS žinutę su 4 skaitmenų patvirtinimo kodu į savo telefoną, jį suveda Mobiliojoje programėlėje, taip patvirtindamas registraciją.

Pasirinkdamas naudotis Atidėto mokėjimo paslauga, klientas sutinka naudoti saugią asmens tapatybę patvirtinančią priemonę (internetinę bankininkystę, Smart-ID, el. parašą ir kt.), susiejant sutartį su savo Mobiliosios programėlės paskyra. Kliento įkrovimo istorija yra susieta ir atvaizduojama atidėto mokėjimo kliento profilyje. Jei klientas, turintis atidėto mokėjimo profilį, ištrina mobiliąją programėlę ir iš naujo prisijungia naudodamas saugią asmens tapatybę patvirtinančią priemonę, įkrovimo sesijų istorija atkuriama.

Klientas įsipareigoja naudotis Mobiliąja programėle asmeniškai be papildomos autorizacijos ir neleisti, kad ji būtų prieinama tretiesiems asmenims. Jei Mobilioji programėlė yra prieinama tretiesiems asmenims, Klientas yra visiškai atsakingas už tokių trečiųjų šalių veiksmus, atliktus naudojantis programėle.

4.3. Po autorizacijos per Mobiliąją programėlę, Klientas turi pasirinkti reikiamą įkrovimo stotelę / įkrovimo įrangą ir įrangos jungtį. Klientas turi vadovautis Mobiliojoje programėlėje pateiktomis instrukcijomis ir nuskaityti jungties QR kodą bei, jei reikia, atlikti papildomus veiksmus, nurodytus Įkrovimo įrangos ekrane. Prasidėjus Įkrovimo procesui, Klientas turi galimybę Mobiliojoje programėlėje nurodyti planuojamą įkrovimo laiką. Toks įrašas daromas tik informaciniais tikslais, bet gali būti naudojamas šių naudojimo sąlygų 7.1.4 skirsnyje nurodytais tikslais.

4.4. Klientas, pasirašęs Sutartį, atsiskaito Sutartyje nustatyta tvarka.

4.5. Atsiskaitant mokėjimo kortele:

4.5.1. Klientas, atlikdamas šių Sąlygų 4.2. punkte nurodytus veiksmus (t. y. sėkmingai įvedęs kodą) turi pasirinkti pageidaujamą Paslaugų limito dydį.

4.5.2. Kliento nurodyta limito suma gali būti rezervuojama kaip mokėjimas atliktas mokėjimo kortele (MasterCard, VISA arba VISA Electron debeto kortele ar kredito kortele) Kliento atsiskaitomojoje banko sąskaitoje. Šis limitas taikomas kaip apmokėjimo už Paslaugas garantija. 

4.5.3. Suteikus Paslaugas, rezervuota limito suma yra grąžinama, o apskaičiuota faktinė Paslaugų suma nurašoma nuo Kliento atsiskaitomosios sąskaitos. 

4.5.4. Klientas gali sustabdyti Paslaugų teikimą ir užbaigti įkrovimo procesą iki išnaudojant rezervuotą pinigų sumą paspaudęs mygtuką „Sustabdyti įkrovimą“.

4.5.5. Pasibaigus Paslaugos teikimui, Mobiliosios programėlės skiltyje „Istorija“ pateikiama suteiktų paslaugų ataskaita. Visa ankstesnių mokėjimų istorija pateikiama Mobiliosios programėlės skiltyje „Istorija“.

Atjungus jungtį nuo elektrinio transporto ją privaloma padėti į jai skirtą vietą.

5. PASLAUGA BE REGISTRACIJOS (DIRECT)

5.1. Nuskenavus jungties QR kodą (arba rankiniu būdu įvedus interneto adreso nuorodą ir nurodžius jungties kodą), Klientas nukreipiamas į Svetainę, kurioje pateikiama informacija apie Įkrovimo stoties adresą, jungties tipą ir Paslaugos kainą. Paslaugos teikėjas taip pat gali taikyti vienkartinį prisijungimo mokestį už Paslaugą, apie tai informuodamas Klientą Svetainėje. Jei nenurodyta kitaip, Svetainėje nurodytos Paslaugos kainos yra nurodytos su pridėtinės vertės mokesčiu (PVM).

5.2. Prieš tęsdamas, Klientas patvirtina, kad sutinka su Sąlygomis.
Įkrovimo proceso pradžioje Klientui pasiūloma galimybė įvesti telefono numerį, į kurį SMS žinute atsiunčiama Svetainės, kurioje teikiama informacija apie Paslaugos sesiją, nuoroda.

5.3. Klientas turi nurodyti pageidaujamą Paslaugos limito dydį.

5.3.1. Kliento pasirinkta limito suma gali būti autorizuota kaip mokėjimo kortelės (MasterCard, VISA arba VISA Electron debeto ar kredito kortelės) operacija Kliento atsiskaitomojoje sąskaitoje. Minėtas limitas yra Paslaugos apmokėjimo garantija.

5.3.2. Suteikus Paslaugas, rezervuota limito suma yra grąžinama, o apskaičiuota faktinė Paslaugų suma nurašoma nuo Kliento atsiskaitomosios sąskaitos. 

5.3.3. Klientas gali sustabdyti Paslaugų teikimą ir užbaigti įkrovimo procesą iki išnaudojant rezervuotą pinigų sumą paspaudęs mygtuką „Sustabdyti įkrovimą“.

5.4. Prieš pradedant Įkrovimo procesą, Klientui pasiūloma galimybė įvesti duomenis ir elektroninio pašto adresą Paslaugos mokėjimo dokumentui gauti. Suteikus Paslaugą, Kliento nurodytu elektroninio pašto adresu išsiunčiama sąskaita su Kliento nurodytais rekvizitais.

Jei Klientas nenurodo rekvizitų, po Paslaugos teikimo Klientas gali gauti tik mokėjimo kvitą (be rekvizitų) kaip mokėjimą patvirtinantį dokumentą.

Po Paslaugos suteikimo, Klientas gali atsisiųsti patvirtinamąjį dokumentą paspaudęs mygtuką „Atsisiųsti sąskaitą“.

5.5. Atjungus jungtį nuo elektrinio transporto ją privaloma padėti į jai skirtą vietą.

6. PAGALBA

6.1. Informacija apie Įkrovimo stočių / įkrovimo įrenginių prieinamumą Tinkle rodoma Mobiliojoje programėlėje. Jei atliekami techninės priežiūros, remonto ar kiti su Įkrovimo stoties/Įkrovimo įrenginio priežiūra ar eksploatavimu susiję darbai, informacija apie tai rodoma Mobiliojoje programėlėje.

6.2. Informacinė ir (arba) techninė pagalba Klientui pasiekiama 24 valandas per parą 7 dienas per savaitę. Klientas gali kreiptis dėl: 

6.2.1. įkrovimo įrenginio veikimo sutrikimų;

6.2.2. klaidų pranešimų;

6.2.3. informacijos apie artimiausios Įkrovimo stoties / įkrovimo įrenginio vietą;

6.2.4. kitos su naudojimosi Tinklu susijusios informacijos.

Klientas gali kreiptis šių Sąlygų 2.1. punkte nurodytais kontaktais. Jei kliento laiškas yra gaunamas ne darbo valandomis, Paslaugų teikėjo atsakymas turi būti pateikiamas kitą darbo dieną. 

6.3. Jeigu Klientas turi pretenzijų dėl neautorizuoto mokėjimo ar kitokio neteisėto naudojimosi Paslauga, Klientas šių Sąlygų 2.1 punkte nustatyta tvarka turi kreiptis į atitinkamos šalies Paslaugų teikėją arba nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas atsiųsti rašytinį skundą Paslaugos teikėjui jo buveinės adresu arba elektroniniu būdu Paslaugos teikėjo el. paštu nurodytu šių Sąlygų 2.1 punkte.

7. ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ

7.1. Paslaugų teikėjo teisės ir pareigos:

7.1.1. Vienašališkai keisti šias Sąlygas paskelbus jas Mobiliojoje programėlėje ir Svetainėje.

7.1.2. Vienašališkai keisti vienkartinio prijungimo mokesčio ir Paslaugų kainų dydį, taip pat techninius Paslaugų teikimo reikalavimus, paskelbus juos Mobiliojoje programėlėje ir Svetainėje.

7.1.3. Atnaujinti Įkrovimo stotis / įkrovimo įrenginius, jų programinę įrangą ir atlikti bet kokius Paslaugų teikimo patobulinimus. Jeigu dėl šių atnaujinimo veiksmų gali būti apribojamas Paslaugų teikimas, Paslaugų teikėjas informuoja apie tai Klientą Mobilioje programėlėje. 

7.1.4. Susisiekti su Klientu Mobiliojoje programėlėje nurodytu kontaktiniu telefono numeriu Sąlygų 1.8. punkte nurodytais tikslais, įskaitant, bet neapsiribojant, šiais atvejais:

I) informuoti, kad įkrovimo procesas buvo nutrauktas / užbaigtas ir Klientas  turi atlaisvinti Įkrovimo įrenginį;
II) Kliento anksčiau planuotas įkrovimo laikas baigėsi ir Klientas nepratęsia įkrovimo proceso, Įkrovimo įrenginys turi būti atlaisvintas;
III) nepavykus Įkrovimo procesui, įskaitant prisijungimą, informuoti Klientą  apie veiksmus, kurių reikia imtis siekiant užtikrinti tinkamą Paslaugų suteikimą;
IV) tinkamos kokybės Paslaugų užtikrinimui.

7.1.5. Nutraukti arba apriboti Paslaugų (ar bet kurios Paslaugų dalies) teikimą dėl šių priežasčių:

I) kai tai būtina padaryti saugumo sumetimais;
II) jeigu Paslaugų teikėjas turi pagrindą manyti, kad Paslaugomis naudojamasi neteisėtai;
III) Klientas, naudodamasis Paslaugomis, nesilaiko šių Sąlygų.

7.1.6. Siekdamas užtikrinti Paslaugų saugumą, Paslaugų teikėjas turi teisę laikinai apriboti galimybę naudotis savitarnos portalu, Mobiliąja programėle ir (arba) Paslaugomis. 

7.1.7. Naudoti Paslaugos teikimo metu gautus Kliento įkrovimo duomenis tam, kad būtų galima prognozuoti, tobulinti ir užtikrinti Paslaugų teikimą atsižvelgiant į Kliento poreikius ir techninius elektrinio transporto reikalavimus

7.2. Kliento teisės ir pareigos:

7.2.1. Klientas, naudodamasis Paslaugomis, įsipareigoja laikytis šių Sąlygų ir teisės aktų reikalavimų;

7.2.2. Klientas  turi teisę gauti informaciją apie jo asmens duomenų tvarkymą ir kitas Bendrajame duomenų apsaugos reglamente, Asmens duomenų tvarkymo principuose ir Asmens duomenų tvarkymo, naudojantis elektrinio transporto įkrovimo paslauga,   principuose nustatytas teises;

7.2.3. Klientas turi teisę pakeisti savo asmens duomenis Mobiliojoje programėlėje;

7.2.4. Klientas privalo atlyginti Paslaugų teikėjui visus nuostolius, atsiradusius dėl Kliento kaltės ar neatsargumo, įskaitant, neatsargų ar netinkamą Įkrovimo stoties / įkrovimo įrenginio naudojimą. 

7.3. Paslaugų teikėjas neatsako dėl jokių Kliento nuostolių, atsiradusių dėl negalėjimo naudotis informacija Mobiliojoje programėlėje ir Svetainėje.

7.4. Paslaugų teikėjas neatsako už Kliento nuostolius, atsiradusius dėl naudojimosi Paslaugomis arba dėl negalėjimo naudotis Paslaugomis. Paslaugų teikėjas neatsako už nuostolius, atsiradusius dėl nenugalimos jėgos aplinkybių.

7.5. Paslaugų teikėjas neatsako už gedimus ar Paslaugų kokybės pablogėjimą Įkrovimo stotyje / įkrovimo įrenginyje, jeigu jo priežasties pašalinimas nepriklauso nuo Paslaugų teikėjo, t. y., jei Įkrovimo stotis /įkrovimo įrenginys neveikė ar netinkamai veikė dėl, bet neapsiribojant, aplinkybių, už kurias Paslaugų teikėjas neatsako.

7.6. Kai Mobiliojoje programėlėje yra nuoroda į trečiųjų asmenų interneto svetainės, Paslaugų teikėjas neatsako už šiose svetainėse pateiktos informacijos turinį ar informacijos teisingumą.

7.7. Paslaugų teikėjas neatsako už Kliento turtą, paliktą teritorijoje.

7.8. Paslaugų teikėjas neatsako už trečiųjų asmenų Klientui padarytus nuostolius.

8. SĄLYGŲ PAKEITIMAI

8.1. Visi šių Sąlygų pakeitimai įsigalioja nuo jų paskelbimo Elektrum portale, Mobiliojoje programėlėje ir Svetainėje dienos.

8.2. Klientas, naudodamasis Paslaugomis, sutinka su šių Sąlygų pakeitimais. Klientas, nesutinkantis su pakeitimais, turi teisę ištrinti Mobiliąją programėlę. Ištrynus Mobiliąją programėlę, Kliento paskyra ir atsiskaitymų įstorija ištrinama.

8.3. Aktualią Sąlygų redakciją galima rasti Mobiliojoje programėlėje ir Svetainėje. Klientui iš anksto pateikus prašymą, ankstesnės Sąlygų redakcijos gali būti atsiųstos Klientui elektroniniu paštu.