Dažniausiai užduodami klausimai

Kaip atlikti ESO plano ar laiko zonų keitimą savitarnos svetainėje?

Instrukciją, kaip atlikti ESO plano ar laiko zonų keitimą savitarnos svetainėje, galite matyti čia. 

Ar šis klausimas buvo naudingas?

Kas yra rekomendacijos kodas ir kada jis panaudojamas?

Rekomendacijos kodas – tai individualiai suformuotas kliento kodas, pasidalintas su draugais ir artimaisiais, abiems pusėms suteikia 9,99 Eur nuolaidą. Prisijunkite prie savo savitarnos paskyros, susiraskite ir nukopijuokite kodą, o tada nusiųskite jį draugui. Sudarius sutartį, abu gausite nuolaidą tada, kai įsigalioja rekomenduoto kliento pasirašyta elektros tiekimo sutartis.

Rekomendacijos kodo naudojimo instrukcija savitarnos svetainėje rasite čia.

Ar šis klausimas buvo naudingas?

Kaip prisijungti prie „Elektrum Lietuva“ savitarnos svetainės papildomam vartotojui?

Prisijunkite prie „Elektrum Lietuva“ savitarnos svetainės vienu iš Jums patogiausių būdų:

  • Smart ID;
  • El. banku: Swedbank, Luminor, Seb;
  • mobiliuoju parašu;
  • Tapatybės kortele.

Instrukciją, kaip prisijunti prie savitarnos svetainės rasite čia.

Ar šis klausimas buvo naudingas?

Kas yra papildomas vartotojas ir kaip jį pridėti naudojantis „Elektrum Lietuva“ savitarnos svetaine?

Papildomas vartotojas – tai asmuo, kuris prisijungęs prie objekto savininko paskyros, suteikus jam teisę, gali matyti sutarties duomenis, deklaruoti elektros energijos suvartojimo rodmenis bei apmokėti sąskaitas. Svarbu: papildomas vartotojas negali keisti sutarties sąlygų, tai gali padaryti tik asmuo, kuriam nuosavybės tvarka priklauso objektas.
Instrukciją, padėsiančią pridėti papildomą vartotoją rasite čia.

Ar šis klausimas buvo naudingas?

Kaip sudaryti elektros energijos sutartį su ,,Elektrum Lietuva" naudojantis savitarnos svetaine?

Tam, kad sutarties sudarymas vyktų sklandžiai, dalinamės nuoroda į instrukciją, kurioje rasite reikiamus žingsnius sutarties sudarymui. Instrukcija

Ar šis klausimas buvo naudingas?

Objekto numeris bei vartotojo kodas. Kaip galiu juos sužinoti?

Objekto numerį bei vartotojo kodą galite sužinoti kreipiantis į ESO, trumpuoju telefonu 1852.

Taip pat galite rasti dabartinio elektros tiekėjo sąskaitoje.

Ar šis klausimas buvo naudingas?

Kodėl matau man nebepriklausantį objektą?

Tam, kad patikrintume problemos priežastį, prašome kreiptis nurodytais klientų aptarnavimo kanalais:

  • Klientų aptarnavimo telefonu +370 700 77000.
  • El. paštu info@elektrum.lt.
  • Susisiekus internetu, tiesioginiu pokalbiu („Live chat").

Ar šis klausimas buvo naudingas?

Kaip deklaruoti elektros energijos suvartojimą „Elektrum Lietuva“ savitarnos svetainėje?

Prisijungus prie savitarnos svetainės, pasirinkite skiltį „Elektros skaitiklio rodmenų deklaravimas". Laukelyje ,,Sunaudotas kWh" įveskite dabartinį skaitiklio rodmenį ir spauskite „Pateikti“. Jeigu turite keletą objektų, kiekvieno objekto duomenis reikia pateikti atskirai.

Instrukciją vaizdo formatu galite rasti čia.

SVARBU! Primename, kad elektros energijos suvartojimo duomenis reikia deklaruoti iki mėnesio paskutinės dienos, o sąskaita už deklaruotą kiekį bus pateikta iki kito mėn. 10 dienos. Jeigu elektros suvartojimo duomenys nebus deklaruojami, bus paskaičiuotas suvartojimo vidurkis ir pagal tai bus išrašoma elektros energijos sąskaita.

Ar šis klausimas buvo naudingas?

Kaip savitarnos svetainėje, galima matyti ar mokėjimas už suteiktas paslaugas yra gautas?

Jeigu atlikote mokėjimą savitarnos svetainėje, tokiu atveju suformuotos elektros energijos sąskaitos statusas pasikeičia į „Apdorojama“. Kai sistema patvirtins gautą mokėjimą, statusas pasikeis į „Apmokėta“. Dažniausiai tai užtrunka iki 3 d. d.

Ar šis klausimas buvo naudingas?

Kaip pasikeisti elektros energijos sutarties planą naudojantis savitarnos svetaine?

Savitarnos svetainės meniu dalyje paspaudę „Mano informacija“, pasirinkite „Mano sutartys“. Atsiradusiame lange paspaudus „Planas“ galite matyti mygtuką ,,Keisti/pratęsti planą". Paspaudus ant šio mygtuko, turite pasirinkti norimą elektros energijos planą bei pereiti visi žingsnius.

Ar šis klausimas buvo naudingas?

Kur rasti turimos sutarties planą, tarifą „Elektrum Lietuva“ savitarnos svetainėje?

Informaciją apie Jūsų turimą sutarties planą galite rasti prisijungę prie savo savitarnos svetainės paskyros, dalyje „Mano sutartys“ . Pasirinkę skiltį „Produktas“, galėsite susipažinti su Jūsų turimu elektros energijos planu bei tarifais.

Ar šis klausimas buvo naudingas?

Kaip susikurti paskyrą ir prisijungti prie „Elektrum Lietuva“ savitarnos svetainės?

Prisijungiant prie savitarnos svetainės, vartotojo paskyra sukuriama automatiškai.

Prisijungti galite vienu iš Jums patogių būdų:

  • Smart ID;
  • El. banku: Swedbank, Luminor, Seb;
  • Mobiliuoju parašu;
  • Tapatybės kortele.

Esami klientai, kurie jau turi sudarę elektros energijos sutartį su „Elektrum Lietuva“ papildomai gali prisijungti šiais būdais:

  • SMS;
  • Sutartyje nurodytu asmens kodu;
  • Sutartyje nurodytu telefono nr.

Ar šis klausimas buvo naudingas?