Dažniausiai užduodami klausimai

Kas yra elektros energijos supirkimas arba perkėlimas?

Jūsų elektros energijos kiekis, sukauptas nuo šių metų balandžio 1 d., iki sutarties nutraukimo datos, gali būti:

  • perkeltas naujam elektros energijos ar garantiniam tiekėjui. Jokių papildomų veiksmų atlikti nereikia, kiekis perkeliamas automatiškai;
  • kompensuojamas iš senojo elektros tiekėjo, pagal senojo tiekėjo iš anksto nustatytas sąlygas*;
  • baigiantis kaupiamajam laikotarpiui, kiekis į naują laikotarpį nėra perkeliamas.* Tiekėjas moka kompensaciją vartotojui.

Kompensacija, Jūsų elektros energijos sukauptam kiekiui, gali būti taikoma šiais atvejais:

  • jei gaminantis vartotojas, nuo einamųjų metų balandžio 1 dienos, iki kovo 31 dienos (kas du metus), į elektros tinklus patiekė didesnį elektros energijos kiekį, nei suvartojo;
  • jei gaminantis vartotojas  keičia elektros energijos tiekėją savo objektui;
  • jei gaminantis vartotojas nutraukia sutartį su tiekėju ar garantiniu tiekėju.

Kompensacijos vertę nustatome pagal vartotojo ir Tiekėjo (arba Garantinio tiekėjo) sutartyje numatytą tvarką ir sąlygas. „Elektrum Lietuva“ vartotojui kompensuoja , mokėdamas už teigiamą elektros energijos Kiekį kainą, kuri lygi paskutinių balandžio-rugpjūčio mėnesių Nord Pool NPS LT kainų zonos vidutinės elektros energijos kainos aritmetiniam vidurkiui atėmus 0.001 Eur/kWh.

*Norint gauti kompensaciją, privaloma pateikti prašymą elektros energijos tiekėjui iki sutarties nutraukimo dienos. Kitu atveju, bus laikoma, kad kiekis gali būti perkeliamas naujam tiekėjui.

Ar šis klausimas buvo naudingas?