Dažniausiai užduodami klausimai

Kodėl gauname dvi sąskaitas?

Kol nebuvote pasirašę sutarties su nepriklausomu elektros energijos tiekėju mokėdavote vieną sąskaitą už visas paslaugas. ESO sąskaitoje būdavo įtrauktos dvi paslaugos: pirmoji – už elektros energiją, antroji – už elektros energijos persiuntimą ir galios dedamąją.

Kai pasirašote sutartį su nepriklausomu elektros energijos tiekėju, ESO sąskaita pasidalina į dvi atskiras, pagal paslaugas. Persiuntimo paslauga ir  galios mokestis lieka ESO (eso.lt) sąskaitoje, o už suvartotą elektros energijos kiekį ir akcizą  atsiskaitote „Elektrum Lietuva“ (t.y. nepriklausomam elektros energijos tiekėjui).

Todėl šiuo metu gaunate dvi sąskaitas, tačiau bendroje sumoje mokate pigiau.

Ar šis klausimas buvo naudingas?

Kas sudaro „Elektrum Lietuva“ sąskaitą?

„Elektrum Lietuva“ sąskaita susideda iš šių dedamųjų:

  1. Elektros energijos tiekimo kaina;
  2. Elektros energijos akcizas.

Ar šis klausimas buvo naudingas?

Kas yra galios dedamoji?

Galios dedamoji – vieno leistinosios naudoti galios kilovato (kW) kaina vienam kalendoriniam mėnesiui, mokama už kiekvieną vartotojo objektą nepriklausomai nuo persiųsto elektros energijos kiekio ir elektros energijos persiuntimo ir elektros energijos pirkimo–pardavimo ar persiuntimo paslaugos sutarties sudarymo fakto.

Ar šis klausimas buvo naudingas?

Ką daryti, jeigu sąskaitoje- faktūroje nesimato PVM kodo?

Jeigu sąskaitoje- faktūroje nėra įrašytas PVM kodas Jums reikia kreiptis:

  • klientų aptarnavimo telefonu: +370 700 77000;
  • susisiekti el. paštu: info@elektrum.lt

Ar šis klausimas buvo naudingas?

Kur galima apmokėti „Elektrum Lietuva“ sąskaitas?

„Elektrum Lietuva“ sąskaitas galite apmokėti net keliais būdais. Tai padaryti galite iki kito mėnesio, einančio po ataskaitinio laikotarpio, paskutinės kalendorinės dienos. Pasirinkite Jums patogiausią variantą:

1) „Elektrum“ savitarnos svetainėje

2) Užsakant e. sąskaitą, kurią galite užsisakyti banko padalinyje arba banko savitarnos portale, prisijungę vienu iš žemiau nurodytų adresų:

  • „Swedbank“;
  • „SEB“;
  • „Luminor“;
  • „Luminor“ (buv. „Nordea“);
  • „Šiaulių bankas“.


Svarbu! Mokėtojo kodo laukelyje nurodykite sutarties numerį.

3) Bankiniu pavedimu: „Elektrum Lietuva“ banko sąskaitos duomenys:

  • AB „SEB“ - CBVI LT 2X - LT84 7044 0600 0734 6724
  • AB „Swedbank“ - HABA LT 22 - LT29 7300 0101 4683 2605
  • Luminor Bank AS - AGBLLT2X - LT224010051005174077
  • Svarbu! Mokėjimo paskirties laukelyje nurodykite sutarties numerį.
     

4) „Maxima" kasose arba Lietuvos pašto skyriuje, nuskaitant brūkšninį kodą, esantį sąskaitoje.

5) Apmokant interneto puslapyje „Viena sąskaita“.

Ar šis klausimas buvo naudingas?

Ką daryti, jei yra permoka?

Mokėjimo permoką visada galima susigrąžinti užpildžius Permokos grąžinimo formą (grąžintina suma turi būti nurodyta tiksli) ir ją atsiuntus į info@elektrum.lt

Permokos grąžinimo formą rasite čia.

 

Ar šis klausimas buvo naudingas?

Kada ir kokiu būdu pateikiama PVM sąskaita faktūra už suvartotą elektros energiją?

Sąskaita Jums bus išrašyta iki einamojo mėnesio 10 dienos. Apie paruoštą sąskaitą informuosime Jus elektroniniu paštu. Prisijungus prie savitarnos svetainės galėsite matyti sąskaitos išklotinę ir ją apmokėti.

Ar šis klausimas buvo naudingas?

Kur galėtume rasti sąskaitas?

Visos sąskaitos yra pateikiamos „Elektrum Lietuva“ savitarnos svetainėje, skiltyje „Mano sąskaitos“.

Ar šis klausimas buvo naudingas?

Neturime prisijungimų prie savitarnos svetainės, kaip galėtume juos gauti?

Norėdami prisijungti prie „Elektrum Lietuva“ savitarnos svetainės, pirmiausia, turėsite į ją užsiregistruoti. Instrukciją, kaip tai padaryti – rasite čia.

Negalite prisijungti prie savitarnos?

Jeigu esate privatus asmuo ir sudarėte komercinę elektros tiekimo sutartį prie „Elektrum Lietuva“ savitarnos junkitės per skiltį „Namams“.

Taip pat galite kreiptis:

  • klientų aptarnavimo telefonu: +370 700 77000;
  • susisiekti el. paštu: info@elektrum.

Informaciją apie naudojimąsi savitarnos svetaine, rasite vaizdinėje medžiagoje.

Ar šis klausimas buvo naudingas?

Kaip vyksta skolos išieškojimas?

Delsiant vykdyti savo įsipareigojimus daugiau kaip 30 dienų, „Elektrum Lietuva“ teikia informaciją apie Jūsų tapatybę, kontaktinius duomenis ir kredito istoriją, t.y. finansinius ir turtinius įsipareigojimus ir jų vykdymą, skolas ir jų apmokėjimą, kredito biurui UAB „Creditinfo Lietuva” (įmonės kodas: 111689163, adresas: A. Goštauto g. 40A, LT 01112 Vilnius, Lietuva, www.manocreditinfo.lt, tel.: (8 5) 2394149). Kredito biuras tvarko ir teikia tretiesiems asmenims (finansų įstaigoms, telekomunikacijų bendrovėms, draudimui, elektros ir komunalinių paslaugų teikėjams, prekybos įmonėms ir kt.) Jūsų informaciją siekdamas teisėtų interesų ir tikslų – įvertinti kreditingumą ir valdyti įsiskolinimą. Kredito istorijos duomenys tvarkomi 10 metų po įsipareigojimų įvykdymo.

Jūs galite susipažinti su savo kredito istorija kreipdamasis tiesiogiai į kreditų biurą. Jūs taip pat turite teisę prašyti ištaisyti arba ištrinti, arba apriboti duomenų tvarkymą ir teisę nesutikti, kad duomenys būtų tvarkomi, taip pat teisę į duomenų perkeliamumą. Apie šių teisių įgyvendinimą ir apribojimus daugiau sužinosite www.manocreditinfo.lt. Jei Jūsų teisės pažeidžiamos, Jūs galite kreiptis į duomenų apsaugos pareigūną el. paštu duomenu.apsauga@creditinfo.lt arba anksčiau nurodytu telefonu ar pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai arba teismui.

UAB Elektrum Lietuva skolos išieškojimo  taip pat vykdo per ikiteisminio išieškojimo įmonę, teismą. Svarbu žinoti, kad ikiteisminio ir teisminio skolos išieškojimo metu gali būti taikomi papildomi skolos administravimo mokesčiai, bylinėjimosi išlaidos, anstolio paskaičiuotos būtinosios vykdymo išlaidos ir kitos skolos išieškojimo išlaidos.  

Nepavykus atgauti skolos objekte gali būti nutrauktas elektros energijos tiekimas. Apie gręsiantį elektros energijos tiekimo atjungimą už skolą informuojame atskiru pranešimu sutartyje nurodytais kontaktais. Elektros energijos tiekimas yra atnaujinamas tik apmokėjus visą skolą. Elektros tiekimo atnaujinimo terminas - 2 darbo dienos. Pažymime, kad elektros energijos tiekimo nutraukimo  bei atnaujinimo paslauga yra mokama. Padengti tiekėjo patirtas elektros energijos tiekimo nutraukimo  bei jo atnaujinimo išlaidas vartotojas yra įpareigotas remiantis Elektros energijos tiekimo ir naudojimo taisyklėmis.

Ar šis klausimas buvo naudingas?