Dažniausiai užduodami klausimai

Kaip vyksta skolos išieškojimas?

Delsiant vykdyti savo įsipareigojimus daugiau kaip 30 dienų, „Elektrum Lietuva“ teikia informaciją apie Jūsų tapatybę, kontaktinius duomenis ir kredito istoriją, t.y. finansinius ir turtinius įsipareigojimus ir jų vykdymą, skolas ir jų apmokėjimą, kredito biurui UAB „Creditinfo Lietuva” (įmonės kodas: 111689163, adresas: A. Goštauto g. 40A, LT 01112 Vilnius, Lietuva, www.manocreditinfo.lt, tel.: (8 5) 2394149). Kredito biuras tvarko ir teikia tretiesiems asmenims (finansų įstaigoms, telekomunikacijų bendrovėms, draudimui, elektros ir komunalinių paslaugų teikėjams, prekybos įmonėms ir kt.) Jūsų informaciją siekdamas teisėtų interesų ir tikslų – įvertinti kreditingumą ir valdyti įsiskolinimą. Kredito istorijos duomenys tvarkomi 10 metų po įsipareigojimų įvykdymo.

Jūs galite susipažinti su savo kredito istorija kreipdamasis tiesiogiai į kreditų biurą. Jūs taip pat turite teisę prašyti ištaisyti arba ištrinti, arba apriboti duomenų tvarkymą ir teisę nesutikti, kad duomenys būtų tvarkomi, taip pat teisę į duomenų perkeliamumą. Apie šių teisių įgyvendinimą ir apribojimus daugiau sužinosite www.manocreditinfo.lt. Jei Jūsų teisės pažeidžiamos, Jūs galite kreiptis į duomenų apsaugos pareigūną el. paštu duomenu.apsauga@creditinfo.lt arba anksčiau nurodytu telefonu ar pateikti skundą Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai arba teismui.

UAB Elektrum Lietuva skolos išieškojimo  taip pat vykdo per ikiteisminio išieškojimo įmonę, teismą. Svarbu žinoti, kad ikiteisminio ir teisminio skolos išieškojimo metu gali būti taikomi papildomi skolos administravimo mokesčiai, bylinėjimosi išlaidos, anstolio paskaičiuotos būtinosios vykdymo išlaidos ir kitos skolos išieškojimo išlaidos.  

Nepavykus atgauti skolos objekte gali būti nutrauktas elektros energijos tiekimas. Apie gręsiantį elektros energijos tiekimo atjungimą už skolą informuojame atskiru pranešimu sutartyje nurodytais kontaktais. Elektros energijos tiekimas yra atnaujinamas tik apmokėjus visą skolą. Elektros tiekimo atnaujinimo terminas - 2 darbo dienos. Pažymime, kad elektros energijos tiekimo nutraukimo  bei atnaujinimo paslauga yra mokama. Padengti tiekėjo patirtas elektros energijos tiekimo nutraukimo  bei jo atnaujinimo išlaidas vartotojas yra įpareigotas remiantis Elektros energijos tiekimo ir naudojimo taisyklėmis.

Ar šis klausimas buvo naudingas?