ELEKTRINIO TRANSPORTO ĮKROVIMO PASLAUGOS SU ATIDĖTU MOKĖJIMU SUTARTIS
Sutarties šalys:
„Elektrum Lietuva“, UAB, juridinio asmens kodas 301506046, registruotos buveinės adresas Lvivo g. 21A, Vilnius, (toliau – Elektrum);
Klientas (fizinis asmuo), kuris naudojasi elektrinio transporto įkrovimo paslauga pagal šios elektrinio transporto įkrovimo paslaugos su atidėtu mokėjimu sutarties (toliau – Sutartis) nuostatas.
Pasirašydamas šią Sutartį, Klientas patvirtina, kad perskaitė, supranta ir sutinka laikytis šios Sutarties nuostatų.
Klientas gali susipažinti su Sutarties nuostatomis „Elektrum Drive“ mobiliojoje programėlėje (toliau – Mobilioji programėlė).
1. Sutarties dalykas
1.1. Elektrum teiks Klientui elektrinio transporto įkrovimo su atidėtu mokėjimu paslaugas (toliau – Paslaugos).
1.2. Paslaugos teikiamos pagal šios Sutarties sąlygas, įkrovimo metu galiojančias elektrinio transporto įkrovimo paslaugos naudojimo taisykles, paskelbtas Mobiliojoje programėlėje ir Elektrum interneto svetainėje https://www.elektrum.lt/lt/namams/ikrovimo-paslaugos-naudojimosi-salygos.
1.3. Paslaugos teikiamos visose Mobiliojoje programėlėje nurodytose elektrinio transporto įkrovimo stotelėse.
1.4. Teisė gauti Paslaugas, už kurias Klientas, kaip pagrindinis Kliento paskyros naudotojas (toliau – Pagrindinis naudotojas), moka Elektrum pagal šioje Sutartyje nustatytas sąlygas, įgyjama sudarius šią Sutartį, o Klientas gali klientų savitarnos portale (toliau – Portalas) suteikti tokią teisę papildomam naudotojui (toliau – Papildomas naudotojas). Klientas yra atsakingas už Portale nurodytų Papildomų naudotojų duomenų atnaujinimą. Laikoma, kad Pagrindinio naudotojo ir Papildomo naudotojo, kuriam Klientas suteikė elektrinio transporto įkrovimo teises (toliau – Naudotojas arba kartu – Naudotojai), vykdomą elektrinio transporto įkrovimą atlieka Klientas.
2. Šalių teisės ir pareigos
2.1. Elektrum įsipareigojimai:
2.1.1. Teikti Klientui šioje Sutartyje nustatytas Paslaugas.
2.1.2. Iki kito mėnesio 15 dienos išrašyti ir elektroniniu būdu išsiųsti Klientui elektroninę sąskaitą faktūrą už Klientui suteiktas Paslaugas. Atsiskaitymo laikotarpis yra vienas kalendorinis mėnuo, nebent Šalys susitartų kitaip. Sąskaita faktūra siunčiama Kliento Sutartyje arba, jei Klientas ir Elektrum yra sudarę elektros energijos ir (arba) gamtinių dujų tiekimo sutartį, elektros energijos ir (arba) gamtinių dujų tiekimo sutartyje nurodytu elektroninio pašto adresu.
2.1.3. Jei Klientas atliko išankstinius mokėjimus prieš išrašant ir išsiunčiant sąskaitą faktūrą, Elektrum išsiunčiamos sąskaitos faktūros suma sumažinama iš anksto sumokėta suma.
2.2. Kliento įsipareigojimai:
2.2.1. Sumokėti Elektrum už suteiktas Paslaugas.
2.2.2. Visiškai apmokėti Elektrum išrašytas sąskaitas faktūras iki sąskaitoje faktūroje nurodytos dienos. Sąskaitos faktūros apmokėjimo data laikoma ta diena, kai visa sąskaitoje faktūroje nurodyta suma įskaitoma į Elektrum banko sąskaitą. Jei galutinis terminas sutampa su nedarbo diena, paskutine mokėjimo diena yra laikoma kita darbo diena.
2.2.3. Nedelsiant informuoti Elektrum, jei sąskaita faktūra už praėjusį mėnesį suteiktą elektrinio transporto įkrovimo paslaugą nebuvo gauta laiku (iki kito mėnesio 15 dienos).
2.2.4. Pranešti Elektrum raštu per 10 (dešimt) kalendorinių dienų apie adreso, elektroninio pašto adreso ir kitos būtinos Sutarties vykdymui informacijos pasikeitimus, įskaitant, pavardės ir asmens kodo pasikeitimus, tačiau jais neapsiribojant.
2.2.5. Atlyginti Elektrum už Kliento ar Naudotojų vardu suteiktas elektrinio transporto įkrovimo paslaugas iki kol Klientas pranešė Elektrum apie neteisėtą elektrinio transporto įkrovimą ir pasinaudojimą tokiomis teisėmis, o Klientui ar Naudotojui, kurio vardu buvo neteisėtai įkraunamos elektrinio transporto priemonės, panaikintos elektrinio transporto įkrovimo teisės.
2.2.6. Pasitikrinti nuolaidų dydžius, taikytus konkretų kalendorinį mėnesį kuomet Klientui buvo suteiktos Paslaugos, Elektrum interneto svetainėje.
2.2.7. Nedelsiant išvažiuoti iš elektrinio transporto įkrovimo stotelės baigus arba nutraukus elektrinio transporto įkrovimo sesiją.
2.3. Elektrum teisės:
2.3.1. Iš Kliento sąskaitai faktūrai apmokėti gautų sumų, prieš jas panaudodama einamiesiems mokėjimams padengti, Elektrum visų pirma gali išskaičiuoti delspinigius (jei tokių yra) ir reikiamą sumą skolai už gautą elektrinio transporto įkrovimo paslaugą (jei tokių yra) padengti.
2.3.2. Elektrum turi teisę Klientui nustatyti sumą, kurios neviršijus atsiskaitymo laikotarpiu bus teikiamos elektrinio transporto įkrovimo paslaugos ir kurią viršijus Elektrum turi teisę reikalauti išankstinio apmokėjimo, užstato, sąskaitų faktūrų apmokėjimo arba atsisakyti teikti paslaugas pagal šios Sutarties nuostatas.
2.3.3. Reikalauti iš Kliento Elektrum Drive programėlėje nurodyto mokesčio už įkrovimo stotelės blokavimą, jei elektrinio transporto įkrovimo stotelė nepaliekama per Sutarties 2.2.7 punkte nurodytą laiką po elektrinio transporto įkrovimo sesijos baigimo arba nutraukimo.
2.3.4. Elektrum turi teisę atsisakyti sudaryti Sutartį, nepaaiškindama tokio atsisakymo priežasties.
2.4. Kliento teisės:
2.4.1. Per 10 (dešimt) kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros išrašymo dienos pateikti Elektrum pretenziją dėl Elektrum išrašytos sąskaitos faktūros. Jei nustatoma, kad pretenzija yra pagrįsta, sąskaita faktūra tikslinama ir šalys tarpusavyje suderina galutinį atsiskaitymą.
2.4.2. Atšaukti Naudotojams suteiktą teisę gauti elektrinio transporto įkrovimo paslaugą per Portalą arba pateikus atskirą prašymą Elektrum.
2.4.3. Įgyvendinti savo teisę nutraukti Sutartį ar atsisakyti Sutarties.
3. Atsiskaitymai ir papildomos paslaugos
3.1. Už Paslaugas Klientas mokės Elektrum pagal elektrinio transporto įkrovimo paslaugos gavimo metu ir vietoje galiojančius įkainius, apie kuriuos informacija pateikiama Mobiliojoje programėlėje.
3.2. Elektrum gali suteikti Klientui nuolaidas nuo viešai skelbiamų elektrinio transporto įkrovimo paslaugų kainų (toliau – Nuolaidos). Informacija apie taikomas nuolaidas pateikiama Elektrum Drive programėlėje bei Elektrum interneto svetainėje. Nuolaidos taikomos tik toms Paslaugoms, kurios suteiktos Elektrum Drive programėlėje ir Elektrum interneto svetainėje oranžine spalva pažymėtose Elektrum Drive įkrovimo stotelėse.
3.3. Nuolaida už Paslaugas Klientui nebus taikoma tuo atveju, kai Paslauga suteikta įkrovimo stotelėse, kurios Elektrum Drive programėlėje ir Elektrum interneto svetainėje pažymėtos mėlyna spalva, taip pat įkrovimo stotelėse, kurios pažymėtos tamsiai pilka spalva.
3.4. Nuolaida tiek Kliento registracijos šalyje, tiek už jos ribų apskaičiuojama ir taikoma pagal per praėjusį kalendorinį mėnesį pasiektą suminį įkrovimo kiekį (MWh/mėn.).
3.5. Šalys susitaria, kad jei Klientas iš Elektrum gauna sąskaitą faktūrą už suvartotą elektros energiją ir (arba) gamtines dujas kiekvieną mėnesį, pagal šią Sutartį mokėtinos sumos yra įskaičiuojamos ir siunčiamos Klientui kartu su sąskaita faktūra už suvartotą elektros energiją ir (arba) gamtines dujas. Šalys susitaria, kad visi gauti mokėjimai pirmiausia skiriami įsipareigojimams pagal Elektrum produkto / paslaugos pirkimo pardavimo sutartį padengti (jei Klientas turi kelias tokias sutartis, mokėjimai paskirstomi eilės tvarka kreditoriaus nuožiūra), o po to – įsipareigojimams pagal elektros energijos ir (arba) gamtinių dujų tiekimo sutartį ir galiausiai už Elektrum suteiktas papildomai paslaugas (jei Klientui suteikiamos kelios papildomos paslaugos, mokėjimai paskirstomi eilės tvarka kreditoriaus nuožiūra).
3.6. Dėl mokėjimų koregavimo (perskaičiavimo) kito atsiskaitymo laikotarpio sąskaitoje faktūroje gali būti nurodytas perskaičiavimas ir (arba) koregavimas už ankstesnį atsiskaitymo laikotarpį.
4. Atsakomybė ir sankcijos
4.1. Pavėluoto sąskaitos faktūros apmokėjimo atveju Klientas moka Elektrum 0,15 proc. dydžio delspinigius už kiekvieną pavėluotą sumokėti dieną.
4.2. Pavėluoto sąskaitos faktūros apmokėjimo atveju Elektrum turi teisę vienašališkai sustabdyti Paslaugos teikimą Klientui ir Naudotojams, taip pat atnaujinti Paslaugos teikimą apmokėjus sąskaitą faktūrą.
4.3. Elektrum neatsako už bet kokius Kliento patirtus nuostolius, jei trečioji šalis prisijungia prie Portalo ar Mobiliosios programėlės ir jomis naudojasi ir (arba) gauna šioje Sutartyje numatytas paslaugas, pasinaudodama Kliento ar Naudotojo elektroninėmis tapatybės nustatymo priemonėmis.
4.4. Pažeidimą padariusioji Šalis atsako kitai Šaliai už tiesioginius nuostolius, kuriuos kita Šalis patyrė dėl to, kad pažeidimą padariusioji Šalis neįvykdė arba netinkamai įvykdė Sutarties nuostatas.
5. Sutarties galiojimas ir nutraukimas prieš terminą
5.1. Sutartis įsigalioja, kai Klientas gauna iš Elektrum elektroninį laišką su patvirtinimu apie Sutarties įsigaliojimą, ir galioja neribotą laiką.
5.2. Sutartis gali būti nutraukta abipusiu raštišku Šalių susitarimu arba šioje Sutartyje nustatyta tvarka.
5.3. Bet kuri Šalis turi teisę bet kada nutraukti Sutartį, apie tai raštu įspėjusi kitą Šalį ne vėliau kaip prieš 5 (penkias) darbo dienas.
5.4. Elektrum turi teisę be išankstinio įspėjimo apriboti Klientui pagal šią Sutartį teikiamas paslaugas tol, kol paslaugų teikimas bus atstatytas arba Sutartis bus nutraukta, jei:
5.4.1. Klientas pažeidžia šios Sutarties nuostatas arba bet kurią 1.2 punkte nurodytą nuostatą.
5.4.2. Klientui suteikta Paslaugų už Klientui nustatytą piniginį limitą, užstatą ar sumokėtą avansą viršijančią sumą.
5.4.3. Kliento duomenys yra įtraukti į įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka įregistruotas skolininkų ar kredito informacijos duomenų bazes arba yra informacijos, kuri kelia pagrįstų abejonių dėl Kliento sąžiningumo vykdant įsipareigojimus ar Kliento gebėjimo vykdyti įsipareigojimus.
5.5. Bet kuriuo Sutarties nutraukimo atveju Klientas turi apmokėti Elektrum sąskaitas faktūras už Paslaugas, gautas iki Sutarties nutraukimo dienos.
6. Asmens duomenų tvarkymas
6.1. Elektrum yra duomenų valdytoja ir tvarko Kliento asmens duomenis tiek, kiek tai būtina šios Sutarties nuostatoms vykdyti. Informacija apie Kliento asmens duomenų tvarkymą yra pateikta dokumente „Asmens duomenų tvarkymo principai naudojantis elektrinio transporto įkrovimo paslauga“, kurį galima rasti interneto svetainėje https://www.elektrum.lt/lt/namams/elektrum-drive-klientu-asmens-duomenu-tvarkymo-principai ir „Kliento asmens duomenų tvarkymo principai“, kurį galima rasti Elektrum interneto svetainėje https://www.elektrum.lt/lt/namams/privatumo-politika.
6.2. Pranešimuose, įskaitant nuotolinius pranešimus (elektroniniu paštu, telefonu ar kita internetinio ryšio priemone, kaip nurodyta 6.5 punkte), Elektrum naudoja šias asmens tapatybę identifikuojančias ypatybes: 1) Kliento vardą ir pavardę; 2) Kliento asmens kodą; 3) sudarytos sutarties numeri (toliau – IDENTIFIKATORIAI). Jei asmuo nurodo reikiamus IDENTIFIKATORIUS, Elektrum turi teisę aptarnauti jį kaip Klientą arba Kliento įgaliotą asmenį pagal IDENTIFIKATORIUS, taip pat teikti informaciją apie Sutarties nuostatas ir jų vykdymą, informaciją apie atsiskaitymus, tačiau tuo neapsiribojant. Kliento (pagal IDENTIFIKATORIUS) įgaliotas asmuo neturi teisės Kliento vardu nutraukti Sutartį, nutraukti mokėjimo planą, keisti Kliento duomenis, pavyzdžiui, vardą ir pavardę, asmens kodą.
6.3. Klientas privalo užtikrinti, kad IDENTIFIKATORIAI nepatektų trečiosioms šalims, ir Klientas atsako už žinančių IDENTIFIKATORIŲ ir (arba) trečiųjų šalių veiksmų pasekmes.
6.4. Kliento iniciatyva apsikeitimas informacija (įskaitant apsikeitimą informacija, kurioje yra asmens duomenų) gali vykti per Kliento pasirinktas ir Elektrum prieinamas internetines priemones, pavyzdžiui, socialinius tinklus Elektrum internetinę pokalbių svetainę arba per virtualų asistentą.
6.5. Elektrum turi teisę įrašyti pokalbius telefonu ir kitą žodinę ir rašytinę Kliento ir Elektrum komunikaciją, įskaitant vaizdo stebėjimą, kad pagrįstų ir įrodytų Sutarties sudarymo, vykdymo ir asmens duomenų tvarkymo faktus ir tokiu būdu apsaugotų Šalių teisėtus interesus, įskaitant asmenų ir turto apsaugą, paslaugų teikimą ir kokybės kontrolę.
6.6. Elektrum turi teisę perduoti Kliento informaciją savo verslo partneriams (duomenų tvarkytojams), kad užtikrintų įsipareigojimų pagal šią Sutartį vykdymą.
6.7. Elektrum turi teisę perduoti, prašyti ir gauti Kliento asmens duomenis iš trečiųjų šalių šios Sutarties ir savo įstatymuose numatytų įsipareigojimų vykdymo tikslais.
6.8. Sudarius Sutartį ir ją vykdant, Elektrum turi teisę stebėti, kaip vykdomi atsiskaitymai ir mokėjimai bei valdyti skolas.
6.9. Prieš padedant verslo santykius, Elektrum turi teisę patikrinti Kliento kreditingumą kredito informacijos biurų duomenų bazėse ir įvertinti Kliento įsipareigojimus bei jų vykdymą.
6.10. Klientas informuojamas, kad jam nevykdant mokėjimų pagal Sutarties nuostatas, jo asmens duomenys gali būti perduoti skolų išieškojimo paslaugų teikėjui (duomenų tvarkytojui) skoloms išieškoti, iš anksto apie tai pranešus. Teikdamas skolų išieškojimo neteisminiu būdu paslaugą pagal Skolų išieškojimo neteisminiu būdu įstatymo nuostatas, skolų išieškojimo paslaugų teikėjas veikia kaip nepriklausomas administratorius.
6.11. Jei Klientas tinkamai nevykdo Sutarties, Elektrum turi teisę įstatymų nustatyta tvarka teikti ir skelbti informaciją apie skolą ir Klientą, įskaitant Kliento asmens duomenis, registruotose skolininkų ir kredito istorijos duomenų bazėse, kredito informacijos biurams.
7. Teisė atsisakyti Sutarties
7.1. Klientas turi teisę nenurodydamas priežasties per 14 dienų atsisakyti šios Sutarties.
7.2. Norėdamas pasinaudoti teise atsisakyti Sutarties, Klientas turi aiškiu pranešimu Elektrum informuoti apie ketinimą pasinaudoti teise atsisakyti Sutarties. Pranešimą galima siųsti paštu Lvivo g. 21A, Vilnius, el. paštu: info@elektrum.lt arba informuoti paskambinus Elektrum klientų aptarnavimo skyriaus telefonu +370 700 77000.
7.3. Sudarydamas šią Sutartį ir pradėdamas naudotis elektrinio transporto įkrovimo paslauga pagal šią Sutartį, Klientas taip pat prašo pradėti teikti paslaugas Sutarties atsisakymo laikotarpiu. Todėl Klientas privalės sumokėti Elektrum už suteiktas paslaugas iki to momento, kada Klientas pranešė Elektrum apie ketinimą pasinaudoti teise atsisakyti Sutarties.
8. Kitos nuostatos
8.1. Visi su Sutartimi susiję pranešimai, sutikimai, patvirtinimai turi būti įforminti raštu ir perduodami nuotolinio ryšio priemonėmis, žodžiu arba kitu Sutartyje nurodytu būdu.
8.2. Elektrum turi teisę vienašališkai pakeisti Sutarties nuostatas, informuodama Klientą apie pakeitimus elektroniniu paštu ir suteikdama Klientui galimybę susipažinti su atitinkamais pakeitimais ne vėliau kaip prieš 30 (trisdešimt) dienų iki jų įsigaliojimo. Jei Klientas nesutinka su Sutarties nuostatų pakeitimais, Klientas turi teisę vienašališkai nutraukti Sutartį apie tai pranešdamas Elektrum iki pakeitimų įsigaliojimo dienos ir vykdyti savo sutartinius įsipareigojimus Sutartyje nustatyta tvarka. Jei iki Sutarties nuostatų pakeitimų įsigaliojimo dienos Elektrum negauna iš Kliento pranešimo apie vienašališką Sutarties nutraukimą, laikoma, kad Klientas sutiko su pakeitimais, yra jų saistomas ir privalo juos įgyvendinti.
8.3. Jei Klientas pageidauja pakeisti sąskaitos faktūros gavimo adresą Sutarties galiojimo metu, Klientas gali užregistruoti tokius pakeitimus Portale. Jei Klientas tokius pakeitimus užregistravo telefonu, el. paštu arba kitu Kliento pasirinktu ir „Elektrum Lietuva“ prieinama internetine priemone, „Elektrum Lietuva“ tokius pakeitimus taip pat nurodo Klientų elektroninės Portale. Sutarties nuostatų pakeitimai įsigalioja, kai „Elektrum Lietuva“ išsiunčia Klientui sąskaitą faktūrą pagal „Elektrum Lietuva“ klientų Portale Kliento užregistruotus pakeitimus, išskyrus, kai Klientas informuoja Elektrum, kad negavo sąskaitos faktūros Sutarties 2.2.3 paragrafe nustatyta tvarka.
9. Ginčų sprendimas
9.1. Visus klausimus ir pretenzijas dėl Sutarties vykdymo Klientas gali pateikti Elektrum adresu Lvivo g. 21A, Vilnius, arba el. paštu: info@elektrum.lt arba paskambinęs telefonu +370 700 70000. Elektrum pateikia teisės aktų nustatyta tvarka.