Ar šis klausimas buvo naudingas?
Kaip tapti „Elektrum Lietuva“ verslo klientu?
Sudaryti elektros energijos pirkimo–pardavimo sutartį galite jeigu esate sudarę sutartį su ESO.
- Jeigu jūsų įmonės metinis elektros suvartojimo kiekis nesiekia 100 MWh, sudaryti sutartį vos per 5 minutes galite savitarnoje arba mobiliojoje programėlėje.
Nepriklausomai nuo suvartojimo norint sudaryti sutartį, kviečiame susisiekti šiais būdais:
- paskambinus verslo pardavimų telefonu: +370 600 60 055;
- susisiekus el. paštu: info@elektrum.lt;
- užpildžius kontaktinę formą.
Kokią informaciją klientas turėtų pateikti, norėdamas gauti komercinį pasiūlymą?
Norėdami gauti komercinį pasiūlymą, užpildykite kontaktinę formą, kurią rasite čia.
Ar šis klausimas buvo naudingas?
Kokį elektros kainos tipą pasirinkti?
Dabar galima rinktis iš dviejų skirtingų kainodaros variantų. Skirtingoms įmonėms tinka skirtingi sprendimai, todėl peržiūrėkite pateiktą informaciją ir įvertinkite, kuris sprendimas geriausiai atitinka Jūsų poreikius.
- Fiksuota kaina tinka klientams, mėgstantiems mažesnę riziką ir planuoti biudžetą ilgesniam laikotarpiui. Fiksuota kaina reiškia, kad kainos pokyčiai rinkoje Jums įtakos neturės – Jūs visada mokate fiksuotą kainą.
- Rinkos kaina – tai kaina, kuri suteikia daugiau laisvės ir kartu daugiau rizikos perkant elektros energiją už nefiksuotą kainą. Šio tipo elektros energijos kaina nustatoma rinkoje, kur naujos kainos skaičiuojamos kas valandą. Naudojant šią kainodarą galima sutaupyti ypač daug, tačiau galima patirti ir nuostolių, nes neįmanoma nuspėti, kaip keisis rinkos kaina.
Ar šis klausimas buvo naudingas?
Kokius dokumentus reikia pateikti sudarant sutartį, jei įmonė nėra objekto savininkė, o patalpas nuomojasi?
Jei patalpos yra nuomojamos, tuomet turite pateikti viešajame registre įregistruotą nuomos sutartį arba nuomos sutarties kopiją ir įmonės registracijos pažymėjimo kopiją.
Ar šis klausimas buvo naudingas?
Jei jau turime sutartį su „Elektrum Lietuva“ ir norime prijungti dar vieną savo objektą?
Verslo klientai suvartojantys iki 100 MWh per metus, papildomą verslo objektą, esantį pas kitą tiekėją, savitarnoje gali prisidėti prie turimos elektros sutarties.
Kaip prisidėti papildomą objektą galite peržiūrėti šiose instrukcijose:
1. Kaip prisidėti objektą prie sutarties verslo klientams;
2. Kaip prisidėti komercinį objektą prie sutarties privatiems klientams su verslo sutartimi;
Jei įsigijote naują objektą, pirmiausia sudarykite elektros energijos persiuntimo paslaugos tiekimo sutartį su ESO. Pildydami ESO prašymą nurodykite, kad jūsų pasirinktas tiekėjas yra Elektrum Lietuva, UAB.
Taip pat galite kreiptis:
• verslo pardavimų telefonu: +370 600 60 055;
• susisiekti el. paštu: info@elektrum.lt
Ar šis klausimas buvo naudingas?
Kur kreiptis dėl įvykusio gedimo ar elektros energijos tiekimo kokybės?
Už elektros energijos gedimus ir kokybę atsako ESO, tad iškilus nesklandumams – kreipkitės telefonu – 1852.
Ar šis klausimas buvo naudingas?
Kaip galime nutraukti sutartį su „Elektrum Lietuva“?
Sutartį galite nutraukti bet kada įspėję apie tai tiekėją ne vėliau, nei prieš 30 kalendorinų dienų.
Nutraukti sutartį galite:
- Paskambinę klientų aptarnavimo telefonu: +370 700 77000;
- Susisiekę el. paštu: info@elektrum.lt.
Ar šis klausimas buvo naudingas?
Kas bus pasibaigus sutarties laikotarpiui?
Likus 45 dienoms iki sutarties nutraukimo Jums atsiųsime laišką su sutarties pratęsimo pasiūlymu. Išreikšti nesutikimą galėsite per 14 dienų nuo pasiūlymo gavimo datos. Jeigu per nurodytą laikotarpį neinformuosite apie nesutikimą, sutartis bus pratęsta.
Ar šis klausimas buvo naudingas?
Ar reikia informuoti ESO pasirašius sutartį su „Elektrum Lietuva“?
Nereikia. Pasirašant sutartį su „Elektrum Lietuva“ kartu pasirašomas sutikimas, kad tiekėjas įsipareigoja informuoti ir ESO.
Ar šis klausimas buvo naudingas?
Ar ESO neatjungs elektros, pakeitus elektros energijos tiekėją?
Keičiant energijos tiekėją, energijos tiekimas nėra nutraukiamas ir nesukelia tiekimo sutrikimų.
Ar šis klausimas buvo naudingas?
Nuo kada galima sudaryti ir pasirašyti elektros energijos sutartį?
2 dienos iki mėnesio pabaigos galite sudaryti ir pasirašyti elektros energijos sutartį.
Ar šis klausimas buvo naudingas?
Kur galėčiau pristatyti pasirašytą sutartį?
Pasirašytą sutartį visada galite:
- atsiųsti el. paštu (info@elektrum.lt);
- pristatyti į klientų aptarnavimo salonus, kurių adresus galite matyti čia.
- atsiųsti paštu Lvivo g. 21A, Vilnius, LT-09313, Lietuva.
Ar šis klausimas buvo naudingas?
Kaip galėčiau įsitikinti, kad turite elektros tiekimo licenziją ir esate patikimas partneris?
Nepriklausomų elektros energijos tiekėjų sąrašą galite rasti Valstybinės energetikos reguliavimo tarybos interneto svetainėje adresu www.vert.lt (pradiniame svetainės lange pasirinkite skiltį „Elektra“, atsidariusio lango kairiojoje pusėje pasirinkite skiltį „Leidimai/licencijos“ ir „Leidimų/licencijų turėtojai“, tuomet atsidariusiame lange pasirinkite „Nepriklausomas elektros energijos tiekimas“.
Ar šis klausimas buvo naudingas?
Kaip prisiregistruoti prie verslo savitarnos paskyros?
Instrukciją kaip prisiregistruoti prie verslo savitarnos svetainės paskyros galite matyti čia.
Ar šis klausimas buvo naudingas?
Pardaviau objektą, kuriam buvau sudaręs elektros tiekimo sutartį su ELEKTRUM. Ką turėčiau daryti?
Pildykite formą arba siųskite užklausą info@elektrum.lt ir su Jumis susisieksime.
Jei Jums reikalinga pažyma, kad nėra susidariusio įsiskolinimo už suvartotą elektros energiją, ją galite užsisakyti:
- Jeigu esate privatus klientas su komercinės paskirties objektu: savitarnos svetainėje, pasirinkus skiltį ,,Mano informacija" - ,,Prašymai".
Instrukcijos: peržiūrėti instrukcijas.
- Paskambinus klientų aptarnavimo telefonu +370 700 77000;
- Susisiekus el. paštu, adresu info@elektrum.lt;
- Susisiekus internetu: gyvu susirašinėjimu („Live chat “).
Ar šis klausimas buvo naudingas?